اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

رئیس سازمان بسیج‌ دانش‌آموزی: مهرماه، ۶۲ عنوان برنامه در ۶۰ هزار مدرسه برگزار می‌شود

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی کشور گفت: به مناسبت بازگشایی مدارس و هفته گرامیداشت دفاع مقدس، ۶۲ عنوان برنامه برای تمام ۶۰ هزار مدرسه کشور برنامه ریزی شده است که با محور تربیتی دانش آموزان اجرا می‌شود.

رئیس سازمان بسیج‌ دانش‌آموزی: مهرماه، ۶۲ عنوان برنامه در ۶۰ هزار مدرسه برگزار می‌شود

مجتبی باستان رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تهران، با اشاره به اینکه محور برنامه‌های ما اسناد بالادستی است، اظهار کرد: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، بیانیه گام دوم انقلاب، سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری در آموزش و پرورش و سند اطلاعیه ده ساله بسیج چهار سند بالادستی هستند که براساس آنها برنامه های زیادی طراحی کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه سند تحول بنیادین در ۶ ساحت برنامه ریزی شده است، گفت: یکی از این ساحت‌ها ساحت ورزش و زیستی و بدنی است که باید با فرهنگ دفاع مقدس و ارزش‌های عالی اسلام و انقلاب منطبق باشد.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی با تاکید بر اینکه آموزش و پرورش باید به دنبال تربیت همه ساحتی باشد، افزود: بسیج دانش آموزی بیش از ۶۲ عنوان برنامه به مناسبت بازگشایی مدارس و هفته دفاع مقدس برنامه ریزی کرده است که با محور تربیتی همه ساحتی اجرا می‌شود.

باستان ادامه داد: در هفته دفاع مقدس میثاق نامه ملی در صبحگاه تمام ۶۰ هزار مدرسه کشور توسط واحدهای بسیج دانش آموزی قرائت می‌شود همچنین یادواره شهدا تحت عنوان لاله های روشن با فضاسازی توسط نمادهای دفاع مقدس در تمام مدارس برگزار خواهد شد.

وی سپس عنوان کرد: سخنرانی در سامانه شاد توسط دو تن از یادگاران دفاع مقدس در دو روز متفاوت برای دانش آموزان و برگزاری جام فوتسال طی مدت ۵ روز از دیگر برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس است.

۵۰۰ هزار دانش‌آموز به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی با اشاره به برگزاری برنامه راهیان نور از آبان ماه، گفت: همزمان با هفته استکبارستیزی، اولین اردوی دانش آموزی راهیان نور هشتم آبان ماه اعزام می‌شوند و طبق برنامه ریزی‌های انجام شده امسال حدود ۵۰۰ هزار نفر را به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام می‌کنیم.

باستان با بیان اینکه هر مدرسه باید یک گروه جهادی داشته باشد، بیان کرد: طرح تربیتی بسیج دانش آموزی را در مقاطع مختلف داریم که در این طرح تمرکز بر سن بلوغ و جشن تکلیف است که اینگونه طرح ها برای کمک به آموزش و پرورش در امر تربیت دانش آموزان اجرا می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه تمام ظرفیت‌های انقلاب و نظام باید به آموزش و پرورش کمک کنند، خاطرنشان کرد: اعتقاد به تربیت ۶ ساحته داریم زیرا اگر۶ ساحت تعلیم و تربیت خوب پیاده شود، دانش آموز در تراز گام دوم و سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و با معیارهای انقلاب اسلامی تربیت می‌شود.

انتهای پیام/۶۷۰۶۲/ ت 17

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول