اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  آموزش و پرورش

آخرین وضعیت سامانه رتبه‌بندی معلمان/ 827 هزار معلم در حال ثبت مدارک هستند

رئیس مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی گفت: تعداد 827 هزار و 720 نفر در حال ثبت و ویرایش اطلاعات هستند و 204 هزار و 762 نفر ثبت نهایی اطلاعات داشتند.

آخرین وضعیت سامانه رتبه‌بندی معلمان/ 827 هزار معلم در حال ثبت مدارک هستند

محسن زارعی رئیس مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش با اشاره به آخرین آمار بارگذاری مدارک در سامانه رتبه‌بندی معلمان، اظهار کرد: تعداد 827 هزار و 720 نفر در حال ثبت و ویرایش اطلاعات هستند و  204 هزار و 762 نفر ثبت نهایی اطلاعات داشتند.

وی با بیان اینکه تا ۳۱ شهریور سامانه جهت بارگذاری مدارک توسط معلمان مشمول فعال است، گفت: مهلت ثبت اطلاعات در سامانه تمدید شده است تا معلمان با آرامش، مستندات را بارگذاری کنند.

زارعی با اشاره به اینکه آموزش ارزیابان در حال انجام است، گفت: تا امروز آموزش قطب‌های تهران، کرمانشاه و استان‌های همجوار به تعداد ۱۳۹۳ نفر انجام شده است؛ ۲۹شهریور ۳۰۰ نفر در قطب تهران و استان‌های همجوار، ۳۰ شهریور ۴۳۰ نفر در قطب خراسان رضوی و استان‌های همجوار و ۳ مهر ۵۵۰ نفر در قطب فارس و استان‌های همجوار آموزش می‌بینند. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول