اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رادیو و تلویزیون

انیمیشن «ماجراهای نوید» با الگوگیری از «حسن یزدانی» منتشر شد+فیلم

همزمان با نایب قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد ایران در رقابت‌های جهانی، دومین قسمت از تیزر انیمیشن «ماجراهای نوید» با الگوگیری شخصیت اصلی داستان از قهرمان کشتی ایران «حسن یزدانی» منتشر شد.

انیمیشن «ماجراهای نوید» با الگوگیری از «حسن یزدانی» منتشر شد+فیلم

به گزارش خبرگزاری فارس، همزمان با نایب قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد ایران در رقابت‌های جهانی کشتی، دومین قسمت از تیزر انیمیشن «ماجراهای نوید» با محوریت الگوگیری شخصیت اصلی داستان از قهرمان کشتی ایران «حسن یزدانی»، توسط شبکه نهال منتشر شد. در هر قسمت از تیزر انیمیشن «تیم بعد» - «ماجراهای نوید»، نوید با الگوگیری از یکی از قهرمانان ملی کشورمان، کنشی قهرمانانه متناسب با پیرامون خود انجام می‌دهد. در دومین قسمت از این انیمیشن، پس از آنکه الگوگیری از ابرقهرمان‌های خیالی هالیوودی کمکی به نوید نمی‌کند، او با الگوگیری از «حسن یزدانی» به مصاف شخصیتی مزاحم می‌رود و او را شکست می‌دهد.

به گفته روابط عمومی شبکه کودک، این شبکه بنا دارد تا هر فصل یک قسمت جدید از این تیزرانیمیشن را رونمایی کند که هر قسمت از آن به الگوگیری از یکی از قهرمان‌های ملی پردازد. تیزر انیمیشن یکی از قالب‌های موثر در تولیدات تلویزیونی است که در گذشته تجربیات موفقی همچون سیاساکتی و بابابرقی، تاثیرگذاری این قالب را تصدیق می‌کند و قرار است ماجراهای نوید نیز در همین مسیر گام بردارد.

 

 

انیمیشن «سیامند رحمان» قهرمان فقید وزنه برداری پارا المپیک

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، در نخستین قسمت از این انیمیشن که سال گذشته همزمان با اختتامیه پارالمپیک و کسب نتایج درخشان توسط ورزشکاران کشورمان در این رقابت‌ها توسط موسسه رسانای مرکز بسیج صداوسیما ساخته شده بود، تیزر انیمیشن «ماجراهای نوید» با محوریت الگوبرداری نوجوانان از قهرمانان ملی و با ادای دین به سیامند رحمان، قهرمان فقید وزنه برداری پارالمپیک کشورمان رونمایی شد.

سیامند رحمان وزنه‌بردارسنگین وزن کشورمان بود که در سال ۲۰۱۲ قهرمان پارالمپیک لندن و در سال 2016 قهرمان پارالمپیک ریو شده بود. وی دارای پنج طلا و یک نقره جهان در رده جوانان و بزرگ‌سالان بود که نام وی با توجه به ثبت وزنه ۳۱۰ کیلوگرمی در سال ۲۰۱۶، در کتاب رکوردهای گینس به ثبت رسیده‌ است. سیامند رحمان به دلیل حمله قلبی در ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ در سن ۳۱ سالگی دارفانی را وداع گفت. در ادامه فیلم نخستین انیمیشن «ماجراهای نوید» را مشاهده می‌کنید:

 

در هر قسمت از تیزر انیمیشن «تیم بعد»؛ «ماجراهای نوید»، «نوید» به عنوان نوجوانی امروزی و پرانرژی با الگوبرداری از یک قهرمان ملی، کنشی قهرمانانه شبیه آن فرد در زندگی روزمره خود انجام می‌دهد که در نخستین قسمت، این کنش قهرمانی با الگوگیری از سیامند رحمان انجام شده است. این انیمیشن سه بعدی با تکنیک رئالیسم شخصیت پردازی شده و هر قسمت آن حدودا 100 ثانیه است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول