اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

۵۰ کارخانه تعطیل در سمنان به چرخه تولید بازگشت

استاندار سمنان گفت: ۵۰ واحد تولیدی تعطیل در استان سمنان به چرخه تولید بازگشته و فرصت اشتغال مطلوبی را برای نیروی کار استان فراهم آورده است.

۵۰ کارخانه تعطیل در سمنان به چرخه تولید بازگشت

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان امشب در آیین اختتامیه و تجلیل از دستگاه‌های اجرایی برتر در جشنواره شهید رجایی استان سمنان، با بیان اینکه جشنواره شهید رجایی با تأسی از منش شهید رجایی در راه خدمت به مردم به‌صورت استانی و کشوری برگزار می‌شود، اظهار کرد: امروز وظیفه داریم تا با وقف وقت خود و تلاش بی‌وقفه، بالاترین سرمایه نظام که همان اعتماد مردم است، را احیا کنیم.

وی ادامه داد: با همکاری تمامی دستگاه‌های متولی امر، بالغ بر ۵۰ واحد تولیدی راکد در استان که به‌صورت 100 درصد تعطیل بودند، با اقدامات صورت‌گرفته به چرخه تولید بازگشته و فرصت اشتغال مطلوبی را برای نیروی کار استان فراهم آورده‌اند.

استاندار سمنان افزود: در حوزه نهضت ملی مسکن نیز که از تأکیدات مقام معظم رهبری و ریاست جمهوری است، اقدامات خوبی در استان به تبعیت از سیاست‌های دولت به‌منظور رفع دغدغه اصلی مردم در حال انجام است.

هاشمی بیان کرد: مردم نجیب و عزیز استان همراهی بسیار مطلوبی را با سیاست‌های دولت آیت‌الله رئیسی داشتند که در اجرای طرح مردمی‌سازی یارانه‌ها با همراهی بسیار خوب مردم، کسبه و اتاق اصناف، شاهد موفقیت مطلوبی بودیم.

وی تأکید کرد: برای تأمین آب در استان باید گام‌های بسیار مهمی را به‌منظور رفع دغدغه مردم برداریم و این مهم به‌صورت ویژه مدنظر قرار دارد.

استاندار سمنان اظهار کرد: موکب رسانه‌ای فجر استان سمنان یکی از موکب‌های ارزشمند در بحث پیاده‌روی اربعین حسینی سال جاری در مسیر پیاده‌روی در کشور عراق بود که در بحث پوشش رسانه‌ای سایر استان‌ها نیز یاری‌رسانی کرد.

هاشمی تصریح کرد: موکب سفیدپوشان متشکل از پزشکان و پرستاران استان که در بحث ویزیت و درمان زائران اربعین حسینی در کشور عراق و مسیر پیاده‌روی ورود کردند، امری بسیار ارزشمند و حائز اهمیت بود.

وی اظهار کرد: از واحدهای تولیدی و صنعتی استان که در بحث کمک و یاری به موکب‌های اربعین حسینی در داخل و خارج کشور اهتمام ویژه داشتند، تقدیر می‌شود.

استاندار سمنان گفت: بخش خصوصی برای تهیه و تأمین و همچنین حمل و نقل کالاهای مورد نیاز موکب‌های پذیرایی در پیاده‌روی اربعین حسینی از استان تلاش ویژه‌ای داشتند.

هاشمی بیان کرد: دانشگاه‌های استان و آموزش و پرورش با توجه به آموزش حضوری در سال تحصیلی جدید، تمامی ظرفیت‌ها را به‌منظور آماده‌سازی تمامی امکانات برای دانشجویان و دانش‌آموزان و رفع دغدغه خانواده‌ها به‌کار گیرند.

استاندار سمنان ضمن تقدیر از تلاش تک‌تک مدیران استان گفت: ارتباط مستمر و چهره به چهره با مردم، سفر به شهرستان‌ها و روستاها، پیگیری مصوبات سفر و سایر موارد ازجمله شاخص‌های ارزیابی در حوزه جشنواره شهید رجایی در استان بوده است.

انتهای پیام/74002/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول