اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رادیو و تلویزیون

بررسی دستاوردهای سفر رئیس جمهور به نیویورک در «بحث روز»

برنامه «بحث روز» چهارشنبه 30 شهریور با حضور کارشناسان و متخصصان به بررسی دستاوردهای سفر رئیس جمهوری به نیویورک می‌پردازد.

بررسی دستاوردهای سفر رئیس جمهور به نیویورک در «بحث روز»

به گزارش خبرگزاری فارس، بیستمین حضور رئیس‌جمهوری از ایران در سازمان ملل متحد برای شرکت در هفتادوهفتمین نشست مجمع عمومی این نهاد بین‌المللی با سخنرانی روز چهارشنبه (۳۰ شهریور) آیت‌الله «سیدابراهیم رئیسی» رقم می‌خورد. رئیس جمهور صبح دوشنبه در صدر هیاتی سیاسی عازم نیویورک، مقر سازمان ملل شد تا از پتانسیل این نهاد برای پیگیری منافع ملی و تببین گفتمان سیاست خارجی دولت سیزدهم به عنوان گفتمانی برآمده از انقلاب اسلامی بهره گیرد.

اکنون رئیس‌جمهور در آمریکا و آماده سخنرانی در مهم‌ترین نشست سران کشورهای جهان است؛ نشستی که پس از دوسال میزبانی مجازی سازمان ملل به دلیل همه‌گیری کرونا، به صورت حضوری برگزار می‌شود که با توجه به فرصت هم‌اندیشی و ملاقات چهره‌به‌چهره با مقامات دیگر کشورها و بیان صریح مواضع ایران بر اهمیت حضور رئیس‌جمهور می‌افزاید.

از همین رو برنامه «بحث روز» امروز سی ام شهریور با حضور علیرضا شیخ عطار سفیر سابق ایران در آلمان، دکتر خوش چشم و مرتضی غرقی کارشناس مسائل آمریکا پیرامون این سفر و دستاوردهای آن گفت و گو می‌کند.

گفتنی است «بحث روز» به تهیه کنندگی فاطمه عبدالوند و با اجرای اجرای محمدرضا قربانی چهارشنبه ها ساعت ۱۱:۴۰ از رادیو ایران پخش می‌شود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول