اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

واریز حمایت مالی اداره کل به حساب هیأت‌های ورزشی

مدیرکل ورزش و جوانان از واریز حمایت مالی اداره کل به حساب هیأت‌های ورزشی در چند روز آینده خبر داد و گفت: این حمایت در حد توان اداره کل است.

واریز حمایت مالی اداره کل به حساب هیأت‌های ورزشی

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، جواد بازرگان مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان در جلسه ستاد المپیاد استعدادهای برتر استان زنجان با بیان اینکه ارتقای 8 پله‌ای در المپیاد سال‌های 97 و 98 یعنی زنجان می‌تواند در سکوی برترین‌ها باشد، اظهار کرد: باید بخش خصوصی، صنعت، خیرین و دستگاه‌های اجرایی ورزش را یاری کنند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان اظهار داشت: یاری کردن ورزش نوعی خود یاری در تمام بخش‌هاست و توسعه ورزش و تحرک بدنی جامعه را به سوی نشاط و سر زندگی و سلامتی و پویایی می‌برد.
وی ضمن تقدیر از زحمات اعضای هیأت‌های ورزشی و موفقیت هایشان با کمترین امکانات اظهار داشت: ملت ایران آموخته است که بحران‌ها و تهدیدها را به فرصت‌هایی طلایی تبدیل کند و در عرصه ورزش نیز همواره چنین بوده است.
بازرگان در ادامه با ابراز خرسندی از فضای همدلی موجود در استان برای مدیریت مشکلات و محدودیت‌ها افزود: در این شرایط تلاش‌ها بر این است که حمایت حامیان مالی و خیرین استان را جذب کنیم و در این راستا از استانداری نیز درخواست مساعدت و همکاری کرده‌ایم.
مدیرکل ورزش و جوانان همچنین از واریز حمایت مالی اداره کل به حساب هیأت‌های ورزشی در چند روز آینده خبر داد و افزود: این حمایت در حد توان اداره کل است و به دنبال این هستیم که بخش خصوصی، صنعت، خیرین و دستگاه‌های اجرایی نیز ورزش را یاری کنند.
وی همچنین در ادامه با تاکید بر اهمیت توسعه ورزش همگانی گفت: رشته‌هایی که قابلیت حضور در پارک‌ها و خیابان‌ها را دارند وارد کار شوند تا رشته‌های بیشتر و متنوع‌تری به مردم معرفی شود.

انتهای پیام/73005

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول