اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

بهترین برندهای هود ایرانی

آشپزی و غذا یکی از بهترین لذت‌های زندگی هستند که آثار آن مثل باقی ماندن بوی نامطبوع و ذرات مربوطه برای آشپزها و خانه‌داران بسیار آزاردهنده است.

بهترین برندهای هود ایرانی

از این رو انواع هود تولید و وارد عرصه بازار شده‌اند تا این مشکلات را به حداقل کاهش دهند. البته از یک جایی به بعد این تولیدات به قدری افزایش یافت که انتخاب مدل مناسب از میان آن‌ها به کاری دشوار تبدیل شد. پس با این وجود امروزه سؤالاتی مثل بهترین برند هود ایرانی کدام است؟ ذهن خریداران را درگیر می‌کند. در نتیجه برای پاسخ به این سؤال مهم به معرفی ۶ برند برتر هود ایرانی و جوانب مرتبط به آن خواهیم پرداخت.

آشنایی با انواع هود آشپزخانه

انواع هود آشپزخانه از لحاظ کارایی و عملکرد دارای تفاوت چشمگیری نیستند. در مقابل از لحاظ ساختار، نوع نصب و ظاهر دارای تفاوت‌هایی هستند و این موضوع به تقسیم‌بندی آن‌ها در ۵ نوع منجر می‌شود.

هود زیر کابینتی: انواع هود زیر کابینتی همان مدل‌های کلاسیک و رایجی هستند که همه با آن‌ها آشنا هستیم. این نوع هود زیر کابینت آشپزخانه نصب می‌شود و بالای گاز قرار می‌گیرد. ساده بودن ظاهر به مناسب بودن قیمت آن نسبت به سایر نمونه‌ها منتهی شده است. همچنین به دلیل نحوه قرارگیری می‌تواند گاز را کامل پوشش دهد و بر این اساس کارایی بالایی ارائه کند.
هود مخفی یا توکار: نحوه نصب هود مخفی به این صورت است که کاملاً بالای گاز و درون کابینت قرار می‌گیرد و در نتیجه عملکرد مطلوبی ارائه می‌کند. مثل تمام محصولات توکار دیگر، این هود هم برای فضاهای کوچک انتخابی هوشمندانه است. با وجود اینکه از دید پنهان بودن این محصول باعث ایجاد فضایی منظم و مدرن در آشپزخانه می‌شود، نصب آن در بعضی از آشپزخانه‌ها به دلیل نیازمندی به زیر ساخت لازم می‌تواند کمی دردسر ایجاد کند.
هود جزیره‌ای: یکی از جذاب‌ترین و البته مدل‌های بسیار لوکس هود جزیره‌ای است که به سقف آشپزخانه اتصال می‌یابد و درست بالای گاز تعبیه می‌شود. همان‌طور که می‌توان بر اساس نام این مدل حدس زد، برای آشپزخانه با گاز جزیره مناسب است. البته با وجود اینکه استفاده از این محصول برای بهبود ظاهر آشپزخانه ایده‌ای جذاب می‌باشد، در بعضی مدل‌ها قیمت بالاتری نسبت به سایر انواع هود دارد.
هود شومینه‌ای: یکی دیگر از مدل‌های زیبا برای سلایق خاص هود شومینه‌ای است که از لحاظ ظاهری دارای شباهت‌هایی با هود جزیره‌ای می‌باشد. در بعضی از آشپزخانه‌‌ها کابینتی برای نصب هود در داخل یا زیر آن وجود ندارد، در نتیجه بهترین گزینه هود شومینه است. نصب این مدل دقیقاً بالای گاز آشپزخانه است اما در اصل به دیوار متصل می‌شود، بر این اساس هود دیواری عنوان دیگر آن است.
هود مورب: برای کسانی که زیبایی در اولویت قرار دارد و به دنبال یک جلوه کاملاً متفاوت می‌گردند، هود مورب اولین گزینه خواهد بود. اگرچه این محصول هم مثل سایر انواع بالای گاز نصب می‌شود، اما دیگر به‌صورت موازی نیست و نوع طراحی آن زاویه‌دار است.

این موارد انواع هود را در برمی‌گیرند اما انتخاب هر یک از آن‌ها یک مسئله شخصی است که حتماً باید با توجه به بودجه، سلیقه، ترجیح و فضای آشپزخانه انجام شود.

معرفی ۶ برند برتر هود ایرانی

امروزه بازار تولید لوازم خانگی به‌خصوص هود آشپزخانه بسیار داغ است و به‌طبع تولیدکنندگان آن هم فراوان هستند. اما در این خصوص نمی‌توان به هر برند و محصولی اعتماد کرد و به همین جهت باید با ۶ برند برتر هود ایرانی آشنا شد.

هود کن

هود کن یکی از گزینه‌های کم‌نظیر است که دارای تنوع قابل‌توجهی می‌باشد. مدل‌های مختلف هود مورب، شومینه‌ای، توکار، جزیره و زیر کابینتی تولیدات ارزنده این برند را تشکیل می‌دهند. ویژگی‌های اصلی آن‌ها به این صورت است:

درجه کیفی بالای محصولات کن به صادرات آن‌ها به کشورهای خارجی منجر شده است.
دارای قدرت مکش بالایی هستند و حتی می‌توان تا حدودی این قدرت را به دلخواه تنظیم کرد.
انواع هود کن صدای بسیار کمی تولید می‌کنند.
تنوع در مدل‌های محصولات این برند به تنوع در قیمت آن‌ها منتهی شده است.

هود اخوان

زمانی که صحبت بهترین هود آشپزخانه می‌شود، جایگاه یکی از پرطرفدار و پرفروش‌ترین محصولات متعلق به هود اخوان خواهد بود. انواع آن شامل هود شومینه‌ای، زیر کابینتی، جزیره، مورب و مخفی هستند.

اخوان دارای تجربه و تجهیزاتی است که با بهره‌گیری از آن‌ها انواع هود درجه یک را عرضه می‌کند.
تنوع بالای هودهای این برند باعث انتخاب آسان مشتریان می‌شود.
فیلترهای آلومینیومی هود اخوان قابل شستشو است.
موتور قوی، مکش بالا در کنار صدای پایین از دیگر دلایل محبوبیت تولیدات این سازنده محسوب می‌شوند.

هود بیمکث

تنوع بسیار بالا در هود بیمکث را می‌توان در تولید انواع هود جزیره، مخفی، زیر کابینتی، شومینه‌ای و مورب مشاهده نمود که همین موضوع باعث شده است هنگام معرفی بهترین برندهای این حوزه نتوان آن را از قلم انداخت.

هودهای بیمکث همراه با گارانتی عرضه می‌شوند.
بسیاری از تولیدات این برند از امکانات ویژه مثل حسگر تشخیص دود و صفحه نمایشگر دیجیتال هستند.
موتور و مکش قوی از دیگر خصوصیات بارز محسوب می‌شوند.
جلوه‌ای زیبا و شکیل از مهمترین ویژگی‌های هود بیمکث است.

هود آلتون

اگرچه تنوع هود آلتون تنها در انواع هود توکار، مورب و شومینه‌ای خلاصه می‌شود اما درجه کیفی بالا این مسئله را جبران کرده است.

فیلترهای این هودهای آشپزخانه به‌راحتی قابل شستشو و نظافت هستند.
حسگر تشخیص حرارت، بو، دود و گاز از مزایای برتر هود آلتون می‌باشند.
ضمانت و مصرف انرژی به نسبت پایین از مشخصات متمایزکننده این محصولات محسوب می‌شوند.

هود ایلیا استیل

کیفیت مرغوب هود ایلیا استیل باعث می‌شود که حتی با داشتن تنوع پایین بازهم نتوان آن را در نظر نگرفت. تولیدات این برند انواع هود مورب، شومینه‌ای و مخفی را شامل می‌شود.

ظاهر سفید، مشکی یا حتی استیل هودهای این برند از زیبایی خاصی برخوردار است.
مصرف انرژی پایین و رده A هود ایلیا استیل موجب مصرف صحیح خواهد شد.
ریموت کنترل ویژگی جذاب هودهای این سازنده است.

هود داتیس

با وجود اینکه انواع هود داتیس در هود مخفی، شومینه‎‌ای و مورب خلاصه شده‌اند اما دارای قدرت مکش بالایی هستند که اولویت خیلی از افراد است.

این هودهای آشپزخانه در رنگ طوسی، مشکی، سفید و استیل همراه با گارانتی عرضه می‌شوند.
بسیاری از محصولات این برند دارای صفحه لمسی، فیلتر قابل شستشو، ریموت کنترل و سنسور بو، گاز و دود هستند.
بعضی از انواع هود داتیس دارای موتور بسیار قوی ۶ دور می‌باشند.

در نهایت به دلیل درجه کیفی مطلوب در کنار قیمت منصفانه، انتخاب هر یک از هودهای آشپزخانه این سازندگان یک انتخاب مطمئن و عاقلانه خواهد بود.

مهمترین نکته پیش از خرید هود آشپزخانه

علاوه بر برند، انتخاب فروشگاه خرید هود آشپزخانه یکی از مهمترین نکاتی است که خریدی هوشمندانه را حادث می‌شود. در نتیجه برای خرید هود آشپزخانه، حتما به مراکز و فروشگاه های معتبر مراجعه نمایید؛ زیرا این فروشگاه ها از محصولات اصل و با ضمانت نامه معتبر برخوردار هستند و این محصولات را با بهترین قیمت در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهند.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول