اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

مربا هویج مجلسی زینت آرای سفره های صبحانه و عصرانه ایرانی

وجود ویتامینهای مختلف در سبزی و میوه جات و همچنین وجود فیبر بسیار بالا در این مواد می تواند بسیار برای بدن مفید باشد، یکی از این سبزیجات که به صورتهای مختلف مانند مربا نیز تهیه می شود هویج می باشد.

مربا هویج مجلسی زینت آرای سفره های صبحانه و عصرانه ایرانی

یکی از محصولات خوشمزه و پرطرفداری که ممکن است بر سرسفره صبحانه هر کسی قرار بگیرد مربای هویج خانگی می باشد که این فرآورده را می توانید به صورت صنعتی و شرکتی خریداری نمایید.همانطور که می دانید این محصول را می توانید در بسته بندیهای متفاوت و مختلف از فروشگاه های معتبر به صورت آنلاین و حضوری سفارش دهید.ما این محصول را در بسته بندیهای بسیار با کیفیت و مواد اولیه با کیفیت بالا و قیمت بسیار منصفانه به بازارهای داخلی عرضه می داریم.

قطعا آگاه هستید و می دانید که مربا هویچ یکی از فرآورده های غذایی است که می توان از گیاه هویج نارنجی درست کرد که دارای خواص بسیار زیادی نیز می باشد این مربا از قدیم تا کنون طرفداران خاص خود را داشته است و مادربزرگهای ما و حتی مادرانمان آن را به صورت خانگی درست می کردند ما در مجموعه بزرگ آراد برندینگ می خواهیم شما را بیشتر با این محصول آشنا نماییم تا در هنگام خرید آن دچار مشکل نشوید از این رو تا  انتهای مطالب همراه ما باشید. هویچ یکی از گیاهان بسیار مفید و سالم برای افراد محسوب می شود که استفاده از آن را به همه توصیه می کنیم از این رو بهتر است تا هر کسی این محصول را در سبد غذایی خود قرار دهد استفاده از آن به سلامت چشم و بینایی و همچنین تقویت سیستم ایمنی بدن بسیار کمک می کند.

مربا هویج مجلسی

برای این که بتوانید در منزل مربا هویج را به صورت مجلسی تهیه کنید ابتدا لازم است مواد اولیه آن را آماده کنید که در ادامه به آن می پردازیم برای کسب اطلاع می توانیدتا انتها مطلب ما را همراهی کنید.

مواد لازم برای تهیه مربا هویج شامل: هل، گلاب، شکر سفید، هویج، خلال بادام، آب لیمو تازه و کمی آب می باشد.برای تهیه لازم است ابتدا هویجها را خوب بشویید و پوست آن را بگیرید سپس با رنده درشت آن را رنده کنید سپس آن را در ظرفی ریخته و به مدت چند دیقه بدون استفاده از روغن تفت دهید تا خامی آن از بین برود سپس آب را به آن اضافه کرد تا هویجها به صورت نرم شده ای دربیانند و به نوعی کمی پخته شوند در این مرحله میزان شکر، هل، گلاب و لیمو تازه را به آن اضافه کنید و بعد چند دقیه شعله را خاموش کنید تا از دما بیوفتد و در آخر آن را درظرفهای شیشه ای که دربی محکم دارند بریزید و نوش جان کنید.دقت داشته باشید این محصول را در جای خنک نگهداری کنید تا بتوانید مدت زمان طولانی تری را از آن استفاده داشته باشید.این خوراکی به دلیل این که که دارای پتاسیم زیادی می باشد می تواند برای افرادی که دارای ناراحتی قلبی می باشند بسیار مفید باشد.

جالب است بدانید که مربا هویج مجلسی دارای میزان قابل توجهی از کلسیم می باشد از این رو برای کودکان و میان سالانی که دارای استخوان درد می باشند بسیار مفید است البته باید در مصرف آن زیاده روی نداشته باشید تا دچار مشکلاتی در زمینه های مختلف نشوید.

مربا هویج خانگی

ما می خواهیم در این سایت به شما مربای خانگی هویج و طرز درست شدن آن را بیاموزیم بنابراین تا انتهای مطلب همراه ما باشید.شما می توانید از هویچ هم مربا و هم ترشی درست کنید حتی می توانید از این محصول بسیار پر خاصیت در غذاهای خود بریزید و از آن خورشت و یا ته چین خوشمزه درست کنید. فرآورده های این گیاه از قدیم تا کنون بر سر سفره های مردم ایران بوده است جالب است بدانید حتی این محصول در خارج از کشور نیز بسیار پر طرفدار استاگر از علاقه مندان و طرفداران این مربا هستید به شما پیشنهاد می کنیم تا به سایت ما مراجعه نمایید و انواع متفاوت آن را پس از مشاهده به راحتی برای خود سفارش دهید.

ما هم به صورت شرکتی و هم مربای هویج خانگی این محصول را تولید و به بازار ارائه می دهیم فقط باید این نکته را توجه کنید که اگر خواهان آن به صورت خانگی با شکر قهوه ای هستید باید از قبل به تعداد نیاز آن را ثبت سفارش کنید تا به صورت تازه و سالم در اختیارتان قرار گیرد.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول