اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

اسناد خزانه در آستانه جذب ۱۰۰ درصدی/ خبر خوب استاندار کهگیلویه و بویراحمد از باروری ابرها

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مدیران امشب تا فردا ظهر مابقی اعتبارات مانده اسناد خزانه را جذب کنند.

اسناد خزانه در آستانه جذب ۱۰۰ درصدی/ خبر خوب استاندار کهگیلویه و بویراحمد از باروری ابرها

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، علی شهابی‌نسب در شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: تا امروز ۹۹.۸ درصد اعتبارات اسناد خزانه جذب شده است و نباید یک ریال اعتبار برگشت بخورد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: هزار میلیارد اعتبار در قالب ۱۴۰۰ پروژه ابلاغ شد که تاکنون ۸۰ درصد موافقت‌نامه‌ها مبادله شده است و نباید هیچ مناقصه‌ای به سال آینده موکول شود.

در ادامه استاندار کهگیلویه و بویراحمد نسبت به جذب اعتبارات اسناد خزانه واکنش نشان داد و افزود: رقم دو دهم درصدی که جذب نشده ۳ میلیارد تومان می‌شود که برای استانی مانند کهگیلویه و بویراحمد رقم بزرگی است حتی اگر هزار تومان اعتبارات نباید جذب شود باید جوابگوی بچه‌های فقیر مناطق محروم باشیم.

احمدزاده بیان کرد: امشب تا فردا باید خبر ۱۰۰ درصد جذب اعتبارات به من داده شود و اگر دستگاهی قدرت جذب ندارد حوزه علمیه، تبلیغات اسلامی و سپاه آماده هستند جذب کنند.

وی در خصوص پروژه‌های راهداری گفت: هم‌اکنون ۱۳۸ پروژه راه روستایی فعال است که ۱۷۲ روستا از آسفالت راه روستایی برخودار می‌شوند.

وی با اشاره اقدامات خوب و جهادی در حوزه نوسازی مدارس گفت: احداث مدرسه‌ای در همین استان ۱۰ سال به طول انجامید اما در این دولت پروژه‌ای در اردیبهشت آغاز به کار کرد و به بهره‌برداری هم رسید.

احمدزاده با بیان اینکه دستگاه‌ها با پیمانکارانی که تجربه خوبی ندارند، کار نکنند، گفت: آغاز به کار ایمیدرو در استان خبر خوبی است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: قرار است کار بزرگی در استان انجام شود و ۳۰ نقطه باروری ابرها مشخص شده که ایستگاه‌هایی در زمین نسبت به باروری ابرها اقدام می‌کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول