اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

آیت‌الله حسینی بوشهری: دشمن با توطئه تفرقه به دنبال پیشبرد اهداف خود است

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: قدرت نظامی ایران روز به روز درحال افزایش است و دشمن با نگاه به وضعیت مطلوب دستاوردهای نظامی ایران با روش‌های غیرنظامی و توطئه‌ تفرقه به دنبال اهداف خود است.

آیت‌الله حسینی بوشهری: دشمن با توطئه تفرقه به دنبال پیشبرد اهداف خود است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح استان قم به مناسبت هفته دفاع مقدس با بیان اینکه دشمن از الگوسازی‌های ایران اسلامی عصبانی است، اظهار کرد: دشمنان می‌دانند این انقلاب فقط به ایران محدود نمی‌شود و قابل گسترش در جهان است و از این ویژگی انقلاب هراس دارد و اکنون هم بیگانگانی که از ایران بهره می‌بردند و دستشان قطع شده باعث لطمه به انقلاب ارزشی ما می‌شوند.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم عنوان کرد: انقلاب اسلامی با تهدیدهای داخلی و خارجی روبرو است که نیروهای مسلح و رزمندگان اسلام در مقابل تهدیدهای خارجی هیچگاه کوتاه نیامده و با صلابت ایستادگی کرده و به پیروزی رسیده‌اند.

وی ادامه داد: دشمن در تهدیدهای داخلی به دنبال فاصله انداختن میان مردم و آرمان‌های انقلاب است و نسل جوان نیز بیشتر از دیگر نسل‌ها درگیر این فاصله است و نیروهای ارزشی و انقلابی باید این فاصله را پر کنند.

 حسینی بوشهری با تاکید بر لزوم تقویت توان نظامی جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد: قدرت نظامی ایران روز به روز درحال افزایش است و دشمن با نگاه به وضعیت مطلوب دستاوردهای نظامی ایران با روش‌های غیرنظامی و توطئه‌ تفرقه به دنبال اهداف خود است.

عضو هیأت رئیسه مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه ایران اسلامی در جبهه مقاومت به دستاوردهای بسیاری رسیده است، گفت: انقلاب با امدادهای الهی و اقتدار جوانان از خود گذشته و با تکیه بر ظرفیت‌های داخلی پیروز شده است و همین عناصر رمز بقای انقلاب است.

امام جمعه قم اضافه کرد‌: کسانی به ظاهر طرح دوستی دارند اما نقشه کشی کرده و طمع به مرزهای ما دارند و در این روزها درحال فعالیت هستند که نیروهای مسلح همانند دفاع مقدس باید کشور را حفظ کرده و نگذارند به این مملکت آسیب برسانند.

انتهای پیام/78023

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول