اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

قدرت‌نمایی نیروهای مسلح در یاسوج/خرمدل: سپاه فتح با همه توان پای انقلاب است+فیلم

مراسم آغاز هفته دفاع مقدس در استان کهگیلویه و بویراحمد و در شهر یاسوج برگزار شد.

قدرت‌نمایی نیروهای مسلح در یاسوج/خرمدل: سپاه فتح با همه توان پای انقلاب است+فیلم

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، مراسم آغاز هفته دفاع مقدس در استان کهگیلویه و بویراحمد و در شهر یاسوج با حضور اقشار مختلف مردم خانواده‌های ایثارگران مسئولان استانی نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و استاندار و همچنین فرمانده سپاه فتح و فرماندهان نظامی و انتظامی در بلوار عدل یاسوج برگزار شد.

در این آیین سردار حمید خرمدل فرمانده سپاه فتح استان با تبریک آغاز هفته دفاع مقدس اظهار کرد: به این دلیل دفاع مقدس نامیده می‌شود چون ما جنگ طلب نبوده و نیستیم و در حال دفاع کردن از خود بودیم.

این فرمانده گفت: در دفاع مقدس فرمانده ما امام راحل بود اما فرمانده بعثیون فردی بی اصل و نسب یعنی صدام فرماندهی می‌کرد که این دو به هیچ وجه قابل مقایسه نیستند.

وی در ادامه با بیان اینکه اهداف آنها تصرف خاک ایران و از بین بردن انقلاب نوپای اسلامی بود یادآور شد: هیچ گاه نمی توان تجهیزات آنها را با ما مقایسه کرد در همه حوزه ها چندین برابر ما امکانات داشتند بودجه های مختلفی به سوی آنها سرازیر می شد ولی ما با قدرت ایمان خود به پیروزی رسیدیم.

این فرمانده با بیان اینکه دفاع مقدس در سال ۶۷ به پایان نرسید یادآور شد: دفاع مقدس از همان ابتدای شکل گیری نظام جمهوری اسلامی تا همین امروز ادامه دارد اما اکنون ما بسیار قوی تر از گذشته شده ایم ارتش، سپاه، بسیج و اطلاعات ما در اوج قدرت قرار دارند.

وی با بیان اینکه دشمنان در هر دوره ای یکی از این ارکان را مورد هدف قرار دادند گفت: سپاه نیز در همه دوره ها مورد هدف قرار گرفته است اما اکنون در اوج قدرت قرار داریم امروز چه از لحاظ تجهیزات و چه از نظر نیروی انسانی در اوج قدرت هستیم در حالی که استکبار جهانی در حال فروپاشی است از اسرائیل گرفته تا آمریکا و همه ایادی استکبار روزهای فروپاشی را تجربه می کنند.

وی با بیان اینکه وقتی راهپیمایی میلیونی اربعین را برگزار می‌کنیم به معنای اوج عزت و قدرتمندی است یادآور شد: امروز هم نیروی انتظامی ما هوشیارانه از امنیت مردم پاسداری می کند.

این فرمانده گفت: امروز تیپ ۴۸ ما مقتدرانه مرزداری کرده و در همه زمینه ها پای کار هستند و در سپاه فتح تا آخرین نفس از این انقلاب پاسداری خواهیم کرد.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول