اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

اولین پیست دوچرخه‌سواری تریال در اراک به زودی به بهره‌برداری می‌رسد

شهردار منطقه یک اراک از بهره‌برداری نخستین پیست دوچرخه‌سواری تریال شهر اراک به مساحت ۲۰۰۰ مترمربع، در بوستان معلم خبر داد.

اولین پیست دوچرخه‌سواری تریال در اراک به زودی به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از روابط عمومی شهرداری اراک حسین زندیه وکیلی با بیان اینکه اولین پیست دوچرخه‌سواری تریال در اراک به زودی به بهره‌برداری می‌رسد اظهار کرد: این پیست ویژه رشته‌های تریال، جامپینگ و BMX (حرکات نمایشی و عبور از موانع) می‌باشد و از چوب، ‌ضایعات آهنی،‌ سنگ و لاستیک‌های فرسوده خودرو در طراحی پلکانی و پرشی این محوطه استفاده شده است.

وی با اشاره به اینکه این پیست به صورت روباز و فنس‌کشی است افزود: رشته تریال و نمایشی مورد علاقه بسیاری از جوانان است؛ همچنین این رشته جذاب و مفرح برای اولین بار است که در شهر اراک توسعه می‌یابد.

شهردار منطقه یک اراک بیان کرد: بی‌یازی از جاده و نیز امکان تمرین در شب و فضای کم از مزیت‌های این رشته است.

لازم به ذکر است، در رشته‌ تریال اصل بر تعادل است و در این رشته دوچرخه سوار بیشتر با انجام حرکات تعادلی و جفت کشیدن‌ها، دوچرخه را از روی یک مانع به روی مانعی دیگر می‌پراند، این موانع می‌تواند طبیعی مانند صخره‌ها ومصنوعی مانند محیط‌های شهری و پارک‌ها باشد.

انتهای پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول