اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

هدف تیم بسکتبال بانوان شهرداری گرگان قهرمانی در لیگ برتر است

سرمربی تیم بسکتبال بانوان شهرداری گرگان گفت: هدف این تیم در لیگ برتر امسال کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر است که با تداوم حمایت مسوولان و مدیران شهری و استانی رسیدن به این افتخار در دسترس قرار دارد.

هدف تیم بسکتبال بانوان شهرداری گرگان قهرمانی در لیگ برتر است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، نیکا بیک‌لیک‌لی سرمربی تیم بسکتبال بانوان شهرداری گرگان روز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هواداران بسکتبال گرگان انتظار دارند، باشگاهی مانند شهرداری که در ایران و آسیا حرفی برای گفتن دارد، یک بخش بانوان هم فعالیت موثری داشته باشد که افزایش حمایت از تیم بانوان شهرداری در این راستا است.

وی خاطرنشان کرد: در سال های گذشته شهرداری و مدیران شهری از میانه های لیگ اقدام به حمایت از تیم بانوان می کردند اما برای فصل پیش رو از ماه ها قبل این پشتیبانی ها شکل گرفت و در نتیجه آن، تیمی شایسته و مدعی برای لیگ برتر تشکیل شد.

سرمربی تیم بسکتبال بانوان شهرداری گرگان گفت: امسال حمایت شهرداری از تیم به طور کامل در حال انجام است و با توجه به جذب بازیکنان مورد نظر حضور در فینال امکان پذیر است و اگر اتفاق خاصی پیش نیاید، سکوی قهرمانی را کسب خواهیم کرد.

وی افزود: بازیکنان خوب و ارزشمند و ملی‌پوش را در تیم امسال جذب کردیم که ۲ نفر از آنان (تینا عیسائیان و شادی عبدالوند) فصل ۹۹ - ۹۸ سابقه حضور در این تیم را داشتند و امید داریم با توجه به تک گروهی شدن مسابقات بتوانیم بازی‌هایی به مراتب بهتر از آن فصل انجام دهیم.

سرمربی تیم بسکتبال زنان شهرداری گرگان گفت: تک گروهی شدن مسابقات و برگزاری بازی‌ها به صورت رفت و برگشت باعث خواهد شد، تعداد بازی‌ها برای یک تیم در دور مقدماتی بیشتر شود و بازیکنان آماده باشند و توان واقعی خود را مورد ارزیابی و سنجش قرار دهند.

بیک‌لیک‌لی افزود: در لیگ امسال ۷۰ درصد ترکیب تیم از بازیکنان بومی تشکیل شده که امیدواریم در سال‌های بعد از ظرفیت بازیکنان بومی بیشتر استفاده شود.

وی از تماشاچیان و هواداران تیم بسکتبال بانوان شهرداری گرگان خواست در مسابقات خانگی با حضور خود در سالن و تشویق و حمایت از این تیم به بازیکنان روحیه دهند تا بتوانند بازی‌های خوبی را به نمایش بگذارند.

انتهای پیام/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول