اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

تعلل پیمانکار و تصادفات خونین در حادثه‌خیرترین محور یاسوج/ اهمیت انتخاب پیمانکاران پروژه‌های عمرانی

پروژه کمربندی یاسوج به اصفهان ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و قرار بود در هفته دولت ۵ کیلومتر این پروژه با حضور وزیر کشور افتتاح و به بهره‌برداری برسد اما تعلل پیمانکار، در دقیقه ۹۰ پروژه از لیست افتتاحی‌ها حذف کرد و طی همین مدت دو تصادف خونین رخ داد.

تعلل پیمانکار و تصادفات خونین در حادثه‌خیرترین محور یاسوج/ اهمیت انتخاب پیمانکاران پروژه‌های عمرانی

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، پروژه کمربندی یاسوج به سمیرم به طول ۱۴ کیلومتر یکی از حادثه‌خیزین محورهای استان کهگیلویه و بویراحمد به شمار می‌رود که به اذعان پلیس و طبق آمارهای رسمی ۱۱ درصد حوادث رانندگی در این محور رخ می‌دهد و باید از آن به عنوان یکی از محورهای مرگ یاد کرد.

مرگ در کمربندی یاسوج باعث شد مسؤولان در تابستان گذشته به فکر چاره‌اندیشی و تعریض کمربندی باشند و ۷۷ میلیارد تومان اعتبار هم در این خصوص اختصاص داده شد تا سرعت مرگ و میر در این محور کاهش یابد.

در حال حاضر پروژه کمربندی یاسوج به اصفهان ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و قرار بود در هفته دولت ۵ کیلومتر این پروژه با حضور احمد وحیدی وزیر کشور افتتاح و به بهره‌برداری برسد اما تعلل پیمانکار پروژه کمربندی یاسوج را در دقیقه ۹۰ از لیست پروژه‌های افتتاحی حذف کرد.

سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد در همین خصوص گفت: تعلل پیمانکار در آسفالت ۵ کیلومتر از کمربندی یاسوج باعث شد این پروژه در زمان اعلام شده هفته دولت به بهره‌برداری نرسد که طی همین مدت دو تصادف خونین در کمربندی یاسوج رخ داد، می‌طلبد دستگاه‌ مربوطه و پیمانکار سرعت کار را افزایش دهند.

وی با بیان اینکه پروژه‌های عمرانی به پیمانکارانی که تجربه خوبی ندارند واگذار نشود، ادامه داد: در همین استان ساخت یک مدرسه ۱۰ سال به طول انجامید اما در این دولت پروژه مدرسه‌سازی اردیبهشت جاری کلنگ‌زنی شد و به همت نوسازی مدارس و پیمانکار افتتاح و برای مهرماه در اختیار آموزش و پرورش و دانش‌آموزان قرار گرفت.

انتهای پیام/ ۸۲۰۲۴/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول