اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

ذوب‌آهن در آستانه ثبت یک رکورد در لیگ برتر فوتبال

تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان ۲ تساوی با رکورد بیشترین تساوی پیاپی در لیگ برتر فاصله دارد.

ذوب‌آهن در آستانه ثبت یک رکورد در لیگ برتر فوتبال

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان که برای دومین سال متوالی مهدی تارتار را به عنوان سرمربی روی نیمکت خود دارد، در آستانه ثبت یک رکورد تاریخی است.

سبزپوشان اصفهان در هفته نخست لیگ برابر پرسپولیس به تساوی بدون گل رسیدند؛ آن‌ها در هفته دوم مقابل تراکتور یک بر یک متوقف شدند و هفته سوم را با تساوی بدون گل مقابل مس رفسنجان به پایان رساندند.

ذوب‌آهن در هفته چهارم و پنجم به ترتیب مقابل تیم‌های ملوان و سپاهان به تساوی یک بر یک دست پیدا کرد؛ شاگردان تارتار در هفته ششم نیز در برابر مس کرمان به تساوی بدون گل رسیدند.

به این ترتیب ذوب‌آهن به ۶ تساوی پیاپی در ۶ هفته نخست لیگ برتر دست پیدا کرد و بیشتر از هر تیم دیگری مساوی کرد؛ مس رفسنجان با ۵ تساوی بعد از ذوب‌آهن در رده دوم تعداد مساوی‌ها قرار دارد.

سبزپوشان اصفهانی اما در آستانه ثبت رکورد بیشترین تساوی پیاپی در لیگ برتر هستند، راه‌آهن در لیگ دوازدهم با علی دایی به ۸ تساوی متوالی رسید و ذوب‌آهن تا رسیدن به این رکورد ۲ تساوی فاصله دارد.

شاگردان مهدی تارتار در هفته هفتم لیگ برتر در فولادشهر میزبان پیکان خواهند بود و در هفته هشتم در مازندران به مصاف نساجی خواهند رفت و در صورت تساوی در این دیدارها به رکورد راه‌آهن خواهند رسید.

انتهای پیام/۶۳۰۹۰/ج/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول