اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  سایر حوزه ها

حماسه میلیونی امت رسول‌الله(ص)/ سیل خروشان مردم، گرد و غبار فتنه را شست

اجتماع بزرگ امت رسول‌الله در تهران و سایر شهرها، اندک گرد و غبار فتنه را از چهره جامعه زدود و چهره صاف و زلال انقلاب را به جهانیان نشان داد.

حماسه میلیونی امت رسول‌الله(ص)/ سیل خروشان مردم، گرد و غبار فتنه را شست

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، اجتماع بزرگ مردم تهران در میدان انقلاب پیش از ساعت 16 با حضور مردم شروع شد. مردم تهران با حضور گسترده خود شعارهایی علیه آشوب‌گران سر دادند و انزجار خود را از اغتشاش و برهم زنندگان امنیت جامعه اعلام کردند. گزارش میدانی از این اجتماع را در زیر بخوانید.

ساعت 15:30؛ خیابان‌های منتهی به میدان انقلاب مملو از جمعیت

هم اکنون خیابان‌های منتهی به میدان انقلاب مملو از مردمی است که برای حمایت از آرمان‌ها و امنیت جامعه و در اعتراض به توهین‌های اغتشاشگران تجمع کرده‌اند.

خبرسازی‌های جعلی ضدانقلاب در مورد لغو این مراسم حاکی از نگرانی دشمنان مردم ایران از برگزاری با شکوه این مراسم است.

 

 

ساعت 16:00؛ آغاز مراسم با قرائت قرآن در میدان انقلاب

مراسم در میدان انقلاب تهران با قرائت قرآن و پس از آن پخش سرود ملی جمهوری اسلامی ایران آغاز شد. 

"آتش به اختیاریم؛ از فتنه گر بیزاریم"، " ایران پر از شهیده؛ فتنه جواب نمیده"، " از فتنه گر بیزارم؛ کشورمو دوست دارم"؛ "ما لشکر امامیم؛ آماده قیامیم"، " مرگ بر آمریکا"، " مرگ بر اسرائیل"، سلبریتی حیا کن، جوانها رو رها کن"، "اهانت به قران رسم منافقین است؛ فتنه و آشوب گری کار منافقین است"، "مرگ بر منافق" و.... بخشی از شعارهایی بود که از سوی تجمع کنندگان سر داده شد.

 

 

ساعت 16:20 شعر خوانی احمد بابایی در مراسم

احمد بابایی یکی از اشعار خود را در توصیف فتنه برای حضار می‌خواند.

 

...

سوخته مغز و استخوان مرا

آنکه کشته برادران مرا

وقت فریادمان نرفته هنوز

اشعث از یادمان نرفته هنوز

آی بیگانه گرچه تشنه لبیم 

همچو زینب حریف می‌طلبیم

مرد و بیرق، زن و حجاب همین

نتوانید حجب حق بدرید،‌ اربعین را به حاشیه ببرید

...

ساعت 16:30؛ شعرخوانی گروهی نوجوانان

گروه شعرخوانی نوجوانان در حال اجرای برنامه هستند و مردم نیز آنها را همراهی می‌کنند.

دهه هشتادی و نودی ها در این مراسم ارتباط خوبی با نیروهای انتظامی برقرار کرده و با ماموران پلیس عکس یادگاری گرفتند.

 

 

ساعت 16:45؛ سخنران مراسم خبر حضور یک مهمان مهم را می‌دهد

سخنران مراسم اعلام می‌کند پیکر شهید حسین تقی‌پور از شهدای امنیت تا دقایقی دیگر در مراسم حاضر خواهد شد.

 

 

ساعت:۱۶:۵۰؛  اعلام حمایت از فراجا و درخواست برای برخورد با اغتشاشگران و سلبریتی های حامی فتنه

خیابان‌های اطراف میدان انقلاب تا جایی که برای خبرنگاران قابل مشاهده است، از جمعیت پر شده است. همچنان جمعیت در حال افزایش است و میدان انقلاب هم کاملا از جمعیت پر شده است.

بسیاری از تجمع کنندگان به صورت خانوادگی در مراسم حاضر شده اند. دهه نودی ها نیز به همراه خانواده در این مراسم شرکت کرده اند.

برخی از تجمع کنندگان با درست داشتن دست نوشته ها و پلاکاردهایی خواستار برخورد با اغتشاشگران و سلبریتی های حمایت کننده از آشوب شدند.

همچنین مردم تهران در این تجمع با در دست داشتن پلاکارهادیی حمایت خود از نیروهای انتظامی و امنیتی کشور را اعلام کردند.

 

 

ساعت 17:00؛ قطعنامه تجمع قرائت می‌شود

در ادامه این مراسم قطعنامه تجمع قرائت شد.

در بخشی از این قطعنامه آمده است: ما شرکت‌کنندگان در اجتماع امت محمد (صل‌الله علیه وآله وسلم) حرکات هنجارشکنانه اخیر و اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم، به آتش کشیدن مساجد و پرچم جمهوری اسلامی ایران و هتک حرمت نسبت به عفاف حجاب بانوان میهن اسلامی و به شهادت رساندن چند تن از مدافعان امنیت، توسط اغتشاشگران و آشوب‌‌طلبان  ضددین و حرمت‌شکنِ ارزش‌ها و آرمان‌های اسلامی را که بیانگر عمق توطئه و فتنه علیه نظام جمهوری اسلامی از سوی دشمنان قسم‌خورده و نظام سلطه و صهیونیسم و ناشی از کینه و قصاوت نسبت به اسلام عزیز و عظمت و بیداری مسلمین می‌باشد را محکوم، و از دستگاه‌های مسئول و قوه قضاییه می‌خواهیم، هنجارشکنان و متعرضان به اموال عمومی و نوامیس مردم ، شایعه‌سازان و دروغ‌پردازان در فضای مجازی و حقیقی که امنیت روانی جامعه را به مخاطره می‌اندازند شناسایی، و با آنان قاطعانه برخورد عبرت‌آموز نمایند.

در بخش دیگری نیز تاکید شده است: امروز با تمام شواهد و قرائن ثابت شده که در پس پرده این جنایات های ددمنشانه، سرویس‌های جاسوسی بیگانه و مرتبطان با برخی سفارتخانه‌ها حضور داشته و برخی افراد ساده‌لوح، فریب تبلیغات دروغین آنها را خورده‌اند. ما از این اجتماع بزرگ امت رسول اللّه (صلی‌اللّه علیه وآله وسلم) به سران سلطه و استکبار جهانی و نفوذی‌ها و مزدورانِ سرسپرده آنان ، قویاً اعلام می‌کنیم اگر دست از جنایات بیشرمانه خود برندارید، باید منتظر پاسخ قاطعانه و مشت محکم مردم صبور، انقلابی و شجاع  و نظام مقتدر اسلامی باشید.

متن کامل این قطعنامه را اینجا بخوانید.

ساعت ۱۷:۳۰؛ سخنرانی رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور

در ادامه این تجمع حجت الاسلام علی اکبری رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور به سخنرانی پرداخت.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گفت: امروز میدان انقلاب اسلامی تهران، میدان جدیدی برای رویارویی سرنوشت‌ساز ملت عظیم و وفادار در برابر استکبار جهانی و کفر و ظلم است.

وی افزود: امروز میدان انقلاب تهران، میدان رویارویایی با دشمنان پلید ملت و انقلاب اسلامی است و دشمن دارد پی در پی از ملت ایران سیلی می‌خورد.

متن سخنرانی رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور را  اینجا بخوانید.

در این مراسم سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار حسین اشتری فرمانده کل انتظامی کشور  حجت‌الاسلام عباس محمدحسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت، سید عزت‌الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، سعید جلیلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، غلامحسین اسماعیلی رئیس دفتر رئیس‌جمهور، سید صولت مرتضوی معاون اجرایی رئیس‌جمهور، و بسیاری دیگر از مقامات کشوری و لشکری حضور داشتند.

 

 

به گزارش خبرگزاری فارس، امروز بسیاری از مردم به صورت خانوادگی در اجتماع امت رسول الله حاضر شده‌اند، در این تجمع حضور دهه هشتادی‌ها و نودی‌های انقلاب جلب توجه می‌کند.

ضدانقلاب در شب‌های گذشته تلاش کرد با فتنه‌انگیزی،‌ آشوب‌های متعددی را در کشور به راه اندازد که با بی‌اعتنایی مردم مواجه شد. آتش این فتنه‌ها به سرعت فروکش کرد و امروز مردم در سراسر کشور طی تجمعاتی حمایت خود را از آرمان‌های انقلاب و مقدسات اسلامی خود اعلام می‌کنند.

پایان پیام/ ت 1

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول