اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

استاندار مرکزی: وقایع اخیر ناشی از کینه دشمنان نسبت به بالندگی انقلاب است

استاندار مرکزی گفت: وقایع اخیر ناشی از خباثت و کینه دشمنان نسبت به رشد و بالندگی انقلاب اسلامی است.

استاندار مرکزی: وقایع اخیر ناشی از کینه دشمنان نسبت به بالندگی انقلاب است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، فرزاد مخلص الائمه استاندار مرکزی و رئیس شورای تامین استان در حاشیه مراسم عزاداری و راهپیمایی امت رسول الله در محکومیت اقدامات هنجارشکنانه اخیر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: وقایع اخیر ناشی از خباثت و کینه دشمنان نسبت به رشد و بالندگی انقلاب اسلامی است.

وی گفت: نظم و امنیت عمومی در استان برقرار و پاره ای ناآرامی‌ها و اغتشاشات محدود در سطح استان با همدلی نهادهای عضو شورای تأمین و همراهی مؤثر مردم دفع شده است.

رئیس شورای تأمین استان مرکزی این وقایع را ناشی از خباثت ذاتی دشمنان و بی‌قراری و کینه آنها نسبت به رشد و بالندگی انقلاب اسلامی دانست و اشاره کرد: معترضین خیلی زود صف خود را از آشوب‌گران جدا کردند و انصافا توده مردم مثل همیشه جلوتر از برخی خواص حرکت کردند و انزجار خود را از تخریب‌کنندگان اعلام کردند.

مخلص‌الائمه تصریح کرد: همسو شدن گروهک‌‌های تروریستی و ضدانقلاب خارج نشین و اراذل سیاسی بی‌بصیرت پشت منقل نشین و اوباش سابقه‌دار یک امر روشن و در عین حال طبیعی است که هر از چند گاه ظاهر می‌شود.

 وی افزود: اراذل سیاسی و بعضی سلبریتی‌های فاسد خیلی تلاش کردند بر موج هیجانات و احساسات برخی نوجوانان و فرزندان عزیز ما سوار شوند، اما مانند همیشه در محاسبات خود خطا کردند و عملا در مقابل سد محکم ملت علاقمند به اسلام و مدافع ارزش‌های انقلاب اسلامی و عموم مردم طرفدار نظم و امنیت قرار گرفتند.

استاندار مرکزی با اشاره به فرمایش بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی تأکید کرد: رمز استمرار و بقای انقلاب اسلامی همان رمز پیروزی آن که عبارت‌ است از مقصد عالی و انگیزه الهی و اجتماع و وحدت ملت در سراسر کشور با همان انگیزه و حول همان مقصد و مادام که مردم در صحنه باشند و مسؤولان به وظایف خود خالصانه عمل کنند، گزندی به شجره طیبه انقلاب اسلامی نخواهد رسید.

مخلص‌الائمه با تقدیر از همراهی خانواده‌ها و اقشار مختلف برای دفع این موج هیجانی، افزود: ان‌شاءالله قوه قضائیه به تکلیف خود در برابر حرمت‌شکنان و حامیان و لیدرهای اصلی تحرکات ضدانقلابی اخیر عمل خواهد کرد و امیدوارم شرایطی مهیا شود تا برخی مستندات مربوط به پشت صحنه این تحرکات ‌و تجمعات برای عموم نمایش داده شود.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول