اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  رزمی

افلاکی: شرایطم برای بازگشت به تیم ملی تکواندو را گفته ام/ مقانلو مربی توانمندی است

مربی مستعفی تیم ملی تکواندو گفت: هیچ مشکلی با سرمربی تیم ملی تکواندو ندارم اما دیگر تمایلی برای همکاری با تیم ملی ندارم.

افلاکی: شرایطم برای بازگشت به تیم ملی تکواندو را گفته ام/ مقانلو مربی توانمندی است

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، رقابت‌های انتخابی تیم ملی تکواندو مردان کشورمان در حالی روز شنبه دوم مهر ماه به میزبانی خانه تکواندو برگزار شد که در پایان این رقابت 17 تکواندوکار مجوز حضور در اردوهای تیم ملی را کسب کردند.تیم ملی تکواندوی کشورمان قرار است ابتدا در مسابقات بین‌المللی لبنان، پس از آن در مسابقات گرندپری منچستر و در نهایت در بیست و پنجمین دوره مسابقات قهرمانی جهان حضور پیدا کنند. مجید افلاکی قهرمان اسبق و مربی تیم ملی تکواندو کشورمان که پیش از این به عنوان مربی تیم ملی تکواندو فعالیت میکرد، امروز دوشنبه 4 مهرماه بنا به دلایلی از مسؤولیت خود در تیم ملی تکواندو مردان استعفا داد.

مجید افلاکی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری در پاسخ به این سؤال که چرا از تیم ملی تکواندو استعفا داده‌اید، گفت:‌ فعلا نمی‌خواهم در رابطه با این موضوع صحبت کنم، اما امروز به صورت رسمی استعفایم را به بیژن مقانلو سرمربی تیم ملی تحویل دادم و با توجه به شرایط فعلی دیگر حاضر به همکاری با تیم ملی تکواندو نیستم.در هر صورت با این شرایط مشکل من قابل حل نیست.

وی در واکنش به این سوال که آیا با سرمربی تیم ملی اختلاف نظر دارید، اظهار داشت:‌ به هیچ عنوان با بیژن مقانلو مشکلی ندارم، او مربی بسیار توانمند و کاربلدی است خوشبختانه در حال حاضر بچه‌های تیم ملی یکدل و یکدست هستند. همه شرایط خوبی را دارند، اما من دیگر نمی‌خواهم با فدراسیون تکواندو همکاری کنم.

افلاکی در ادامه صحبت‌های خود، خاطرنشان کرد:‌ من بارها مشکلاتی که بوده را به رئیس فدراسیون گفته‌ام در حال حاضر نیز شرایط برای ادامه همکاری وجود ندارد و برای تیم ملی تکواندوی کشورمان آرزوی موفقیت می‌کنم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا هیچ راهی برای بازگشت شما و ادامه همکاری با تیم ملی تکواندو وجود ندارد، گفت:‌ من شرایطم را برای بازگشت به دوستان گفته‌ام و خیلی نمی‌خواهم در رابطه با این موضوع صحبت کنم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول