اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

ادامه محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های شمال

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به اینکه ممنوع بودن تردد انواع تریلی از محور هراز و تردد تریلی، کامیون و کامیونت کماکان از محور کندوان، گفت: قرار بود امروز محور کندوان یک‌طرفه شود که این محدویت باتوجه به شرایط عادی ترافیک هنوز اعمال نشد.

ادامه محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های شمال

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، یدالله جهان‌تاب رئیس پلیس راه مازندران امروز درباره آخرین وضعیت محورهای استان اظهار کرد: در حال حاضر شاهد تردد عادی و روان خودروها در محورهای شمال هستیم.

وی گفت: از لحاظ جوی در حال حاضر در برخی مقاطع شاهد باران هستیم سایر محورها بارشی نداریم و شرایط جوی نیمه‌ابری است.

رئیس پلیس راه مازندران درباره اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های شمال، بیان کرد:  براساس اعلام
پلیس تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز‌های دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه از کرج (میدان امیرکبیر) و ابتدای آزادراه تهران  ـ شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از مرزن آباد به کرج و یکطرفه خواهد بود که این محدویت باتوجه به شرایط عادی ترافیک هنوز اعمال نشد.

جهان‌تاب با اشاره به ممنوع بودن تردد انواع تریلی از محور هراز و تردد تریلی، کامیون و کامیونت کماکان از محور کندوان، تصریح کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز‌های دوشنبه و سه‌شنبه از رودهن به آمل ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶:۰۰ الی ۲۴:۰۰ همان روز از آب‌اسک به رودهن (محدوده مشاء) یکطرفه خواهد بود.

وی یادآور شد: تردد تمامی کامیون‌ها و کامیونت‌ها به‌جز حاملان موادسوختی و یا فاسدشدنی از ساعت ۶ تا ۲۴ روز‌های دوشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه از تهران به آمل و بالعکس ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران بیان کرد: تردد همه تریلر‌ها به‌جز حاملان مواد سوختی و یا فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز دوشنبه از محور سوادکوه ممنوع است.

جهان‌تاب با تاکید بر اینکه اجرای این محدودیت‌ها منوط به افزایش حجم تردد در محور‌ها خواهد بود، خاطرنشان کرد: چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد، با هماهنگی، اجرای محدودیت‌ها لغو می‌شود.

وی در پایان گفت: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به‌طور شبانه‌روزی آماده پاسخگویی درباره وضعیت راه‌های استان است.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول