اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

توزیع روزانه 40 تن مرغ منجمد در ایلام

معاون توسعه بازرگانی اداره کل جهاد کشاورزی استان ایلام گفت: از هفته گذشته روزانه در سطح شهر ایلام 10 تُن مرغ و در هر شهرستان 3 تن و به طور میانگین 40 تُن مرغ منجمد در استان توزیع تا جبران کمبود مرغ گرم رفع شود.

توزیع روزانه 40 تن مرغ منجمد در ایلام

محمد عطایی معاون توسعه بازرگانی اداره کل جهاد کشاورزی استان ایلام ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: الان در سطح کشور کمبود مرغ گرم احساس می شود و به تبع در استان ایلام برای رفع این کمبود اقداماتی انجام شده است.

وی افزود: از هفته گذشته روزانه در سطح شهر ایلام 10 تُن مرغ و در هر شهرستان 3 تن و به طور میانگین 40 تُن مرغ منجمد در استان توزیع تا جبران کمبود مرغ گرم رفع شود.

معاون توسعه بازرگانی اداره کل جهاد کشاورزی استان ایلام ادامه داد: براساس لیست اتحادیه روزانه 300 تا 500 کیلو مرغ بین هر عاملی توزیع و یک بازرس ثابت بر آن نظارت می کند.

وی اضافه کرد: مرغ گرم در سایر استان‌ها با ایلام تفاوت قیمت دارد به همین دلیل مرغداران مرغ را به کشتارگاه های دیگر استان ها ارسال می کنند و مسئله دیگر قیمت مصوب 43 هزار تومان درب مرغداری‌ها که مرغداران حاضر نیستند با این نرخ به کشتارگاه توزیع کنند.

معاون توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی استان تصریح کرد: الان مرغ گرم به قیمت 63 هزار و مرغ منجمد 48 هزار تومان برای مصرف کنندگان توزیع می شود.

وی یادآور شد: در سطح شهر ایلام 5 اکیپ دو نفره کار نظارت را انجام می دهند.

عطایی در پایان خاطرنشان کرد: مردم در صورت مشاهده هر گونه تخلف با شماره گویا 124 اداره صنعت ، معدن و تجارت همچنین 135 سازمان تعزیرات حکومتی و شماره واتساپ 09339704112 تماس تا در کمترین زمان ممکن به موضوع رسیدگی شود.

انتهای پیام 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول