اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

عناصر ضدانقلاب توان دیدن پیشرفت‌های جمهوری اسلامی را ندارند

دبیر ستاد جهاد تبیین دانشگاه پیام‌ نور کشور گفت: جریان ضد انقلاب توان دیدن اینکه از حدود ۱ سال قبل نشانه‌هایی از رشد و پیشرفت نظام جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف بدون در نظر گرفتن مذاکرات آغاز شده و دورنمایی از این رشد با تغییر منظومه قدرت از غرب به شرق در حال رقم خوردن است را ندارد.

عناصر ضدانقلاب توان دیدن پیشرفت‌های جمهوری اسلامی را ندارند

بیژن شمس، دبیر ستاد جهاد تبیین دانشگاه پیام‌نور کشور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: جریان ضد انقلاب توان دیدن اینکه از حدود ۱ سال قبل نشانه‌هایی از رشد و پیشرفت نظام جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف بدون در نظر گرفتن مذاکرات آغاز شده و دورنمایی از این رشد با تغییر منظومه قدرت از غرب به شرق در حال رقم خوردن است را ندارد.

وی با اشاره به چالش‌های اخیر کشورهای جهان افزود: شاهدیم که غرب در چالش بسیار زیادی در زمینه انرژی غوطه‌ور شده همچنین رژیم غاصب اسرائیل در چالش دولت‌های خود و اعتراضات داخلی اسیر شده اما در این میان دولت جمهوری اسلامی توانسته روابط بسیار خوبی را با همسایگان و دیگر قاره‌ها برقرار کند.

شمس با بیان اینکه در طول ۴۳ سال گذشته عناصر ضد انقلاب دست به دست هم داده‌اند تا امنیت ایران را خدشه‌دار کنند، عنوان کرد: در ماجرای فوت مهسا امینی و این موضوع موج‌سواری برنامه‌ریزی شده است تا در ادامه آن هم جریان ضد انقلاب، هم سلبریتی‌ها و هم سران فتنه به‌دنبال تغییر مواضع انقلاب اسلامی باشند.

معاون سازمان بسیج اساتید استان اصفهان با بیان اینکه جریان برانداز هیچ‌گاه دست از فعالیت‌های خود برنداشته و هرچه پیشرفت و ثبات انقلاب اسلامی بیش‌تر شود، عناصر جریان براندار کنار هم قرار می‌گیرند، گفت: در اغتشاشات اخیر بیش از ۴۰ نفر از اقشار مختلف کشته شدند و خون این افراد به گردن سران فتنه‌ای است که قبل و بعد فتنه ۸۸، تحریک‌کننده مردم بودند.

وی خاطرنشان کرد: شاهد بودیم عناصر معاند زمانی که حجاب از سر خانواده شهید کشیدند سکوت کردند اما زمانی که شخصی طبق شواهد فعلی به مرگ طبیعی فوت کرده این‌گونه وارد عمل می‌شوند نشان‌دهنده این است که جهان غرب برخوردی دوگانه دارد.

دشمنان به‌دنبال براندازی در سطح وسیع ایدئولوژیک هستند

شمس با یادآوری اینکه جریان ضد انقلاب به‌دنبال بهانه‌هایی است که سوار بر موج شود، تصریح کرد: دشمنان با اصل دین، نظام اسلامی و حاکمیت اسلامی ضدیت دارند و به‌دنبال براندازی سطح وسیع ایدئولوژیک هستند و در این راستا شاهدیم که برخی از هنرمندان ما کنار برخی از ورزشکاران، رسانه‌های غربگرای داخلی، سران فتنه، رژیم غاصب صهیونیستی، آل‌سعود، آمریکا و حزب کومله قرار گرفتند.

دبیر ستاد جهاد تبیین دانشگاه پیام‌نور کشور تأکید کرد: در طول تاریخ‌مان مشابه اتفاقات اخیر کم نداشتیم و شاهد بودیم که در سال ۸۸ وسیع‌تر از این اتفاقات رقم خورد و لازم است این پیام را به فتنه‌گران بدهیم که آنچه که اسلام را نگه می‌دارد خون شهدا است که از صدر اسلام این شجره طیبه را آب‌یاری کرده و استوارتر می‌کند.

وی با یادآوری اینکه مردم رکن اصلی انقلاب اسلامی هستند و لازم است بصیرت و شناخت درستی در خصوص مسائل داشته باشند، خاطرنشان کرد: در طول ۴۳ سال انقلاب اسلامی جریان‌های مختلفی روی کار آمده‌اند و در این راستا رهبرمعظم انقلاب در بیانیه گام دوم به جوانان توصیه کرده‌اند تاریخ ۴۰ ساله انقلاب اسلامی را مورد مطالعه قرار دهند تا متوجه شوند چه جریان‌هایی به‌دنبال براندازی هستند.

مردم ما از ابتدای انقلاب اسلامی بصیرت لازم را داشته‌‌اند

شمس با بیان اینکه مردم ما از ابتدای انقلاب اسلامی بصیرت لازم را داشته‌ و فتنه‌ها را از بین برده‌اند و در حال حاضر نیازمند این موضوع هستیم که بصیرت مذکور برای جوانان نیز وجود داشته باشد، اظهار داشت: شاهدیم که جریان منافق و غرب‌گرا جوانان را تشویق به بی‌حجابی می‌کنند در صورتی که سران خودشان دارای حجاب‌اند و در این راستا از جوانان ما سوء استفاده می‌کنند، لازم است مردم به پشت‌پرده این اتفاقات توجه بیش‌تری داشته باشند.

معاون سازمان بسیج اساتید استان اصفهان با اشاره به نقش رسانه‌ها در جریان اغتشاشات اخیر، با تأکید بر اینکه در برخی موارد از جمله رسانه‌ها نیازمند قانون هستیم، خاطرنشان کرد: لازم است رسانه‌هایی که اخبار دروغی را بدون تحقیق برای تشویش اذهان عمومی منتشر و افکار عمومی را مورد فریب قرار می‌دهند جوابگو باشند.

وی با یادآوری اینکه همچنین نیازمند قوانینی برای سلبریتی‌ها و افراد مشهوری هستیم که در همین نظام اسلامی رشد و پیشرفت کرده‌اند، تصریح کرد: برخی از این افراد امروز در جریان معاند قرار می‌گیرند و بدون تحقیق و تفحص اقدام به انتشار اخباری می‌کنند در حالی که شاهدیم که در دیگر نقاط جهان سلبریتی‌ها دارای محدودیت‌هایی هستند و امکان ورود به هر عرصه‌ای را ندارند.

شمس ادامه داد: در کشور نیازمند این هستیم که در خصوص سلبریتی‌ها، هنرمندان و ورزشکاران قوانینی وضع شود، همچنین با مسؤولانی که در این شرایط سکوت می‌کنند برخورد قاطعی صورت بگیرد زیرا انتظار نداریم مسؤولان میانی در چنین مواقعی سکوت کنند.

انتهای پیام/۶۳۱۲۵/ق/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول