اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

شایان‌‌مهر مدیرکل سازمان ثبت اسناد و املاک آذربایجان غربی شد

معاون امور اسناد سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: استان آذربایجان‌غربی جز استان‌های برتر در صدور اسناد ملی به شمار می‌آید.

شایان‌‌مهر مدیرکل سازمان ثبت اسناد و املاک آذربایجان غربی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه ، صفدر کشاورز معاون امور اسناد سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در آئین تکریم و معارفه مدیران کل ثبت اسناد و املاک و معاونین قضایی استان آذربایجان‌غربی اظهارداشت: سازمان ثبت اسناد همسو و هم‌جهت با قوه قضاییه در راستای اجرای سند تحول قضایی برای ویژه سازمان ثبت برنامه را در همه زمینه‌ها تنظیم کرده است.

وی ادامه داد: در حوزه اسناد در بخش‌های مربوط به ثبت شرکت از ابتدای تقاضا تا مرحله آخر تمام مراحل فرایند به صورت کاملا الکترونیکی ثبت سند اجرایی می‌شود‌.

کشاورز ادامه داد: در حوزه ازدواج و طلاق در حال حاضر تمام فرایندهای ازدواج و طلاق به صورت کاملا الکترونیکی انجام می‌شود .

معاون امور اسناد سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: در حوزه املاک اراضی ملی، زراعی و نقشه‌های تمام کشور برخی اسناد به روز شده هر متقاضی که به سازمان مراجعه کند سند تک برگ صادر می‌شود .

کشاورز تصریح کرد: از ۱۳۶ میلیون هکتار اراضی ملکی کشور تقریبا ۱۳۴ میلیون هکتار ثبیت و اسناد ملکی آن صادر شده از ۱۸میلیون هکتار از اراضی زراعی ،۸۰ درصد اصلاح اراضی شده‌اند.

این مقام مسوول اذعان کرد:استان آذربایجان‌غربی جز استان‌های برتر در صدور اسناد ملی به شمار می‌آید ‌.

کشاورز خاطرنشان کرد: اداره کل اسناد و املاک استان آذربایجان‌غربی به دلیل مدیرت مناسب جز استان‌های برتر بوده در این راستای مدیریت انتظار می‌رود مدیریت جدید،این روند مدیریتی را در سطح استان ادامه داد.

خاطر نشان می‌شود در این مراسم آقای جوان کیا تودیع و آقای شایان مهر به عنوان مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان آذربایجان‌غربی معارفه شد .

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول