اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

نگاه جدید سرمربی به قفس توری/ فرصت ویژه دروازه‌بان استقلال در تیم کی‌روش +عکس

دروازه‌بان استقلال شانس ویژه‌ای برای جلب توجه سرمربی تیم ملی دارد.

نگاه جدید سرمربی به قفس توری/ فرصت ویژه دروازه‌بان استقلال در تیم کی‌روش +عکس

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، آخرین تمرین تیم ملی فوتبال کشورمان پیش از دیدار دوستانه اما مهم با سنگال امروز برگزار شد تا سرمربی تیم برنامه ریزی بهتر و دقیق تری را برای بازی فردا انجام بدهد.

یکی از نکات مهم مسابقه فردا احتمال غیبت علیرضا بیرانوند به دلیل مصدومیت است که حالا سبب شده سه دروازه‌بان دیگر شانس حضورشان در قفس توری تیم ملی را پررنگ تر از گذشته ببینند. همچنین احتمال تعویض دروازه‌بان در جریان بازی مانند آنچه مقابل اروگوئه رخ داد شانس خودنمایی سنگربانان تیم ملی را بیشتر خواهد کرد.

در این بین سیدحسین حسینی که سال گذشته عنوان بهترین دروازه‌بان مسابقات لیگ را به خود اختصاص داد و امسال نیز در 6 هفته ابتدایی نمایش قابل قبولی در دروازه استقلال داشت، تلاش می‌کند در رقابت سخت با پیام نیازمند و امیرعابدزاده، بالاخره درون دروازه تیم ملی قرار بگیرد. دروازه‌بان استقلال حالا این فرصت را دارد که با جلب رضایت کی‌روش بلیت سفر به قطر را قطعی کند و به همراه تیم ملی در بزرگترین تورنمنت فوتبال جهان حضور داشته باشد.

بدون شک مصدومیت بیرانوند نیز اکنون تبدیل به دغدغه‌ای جدی برای سرمربی تیم ملی شده است. اگرچه ممکن است بیرانوند تا شروع بازی‌های جام جهانی با رفع کامل مصدومیت به آمادگی ایده‌آل برسد اما با اینحال کی‌روش با توجه به شرایط پیش آمده بیش از هر زمانی نیاز به دو دروازه‌بان آماده را حس می‌کند و به همین خاطر حالا توجه بیشتری به هر سه سنگربان آماده تیمش خواهد داشت.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول