اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

دادستان قزوین: هدایت آشوب‌ها در قزوین توسط افراد سابقه‌دار انجام می‌گرفت

دادستان قزوین گفت: برخی از دستگیرشدگان اغتشاشات اخیر دارای سوابق متعدد کیفری هستند و به‌طور مستقیم هدایت تجمعات را برای تخریب اموال عمومی و مقابله با نیروهای انتظامی را عهده دار بودند که شناسایی و دستگیر شدند.

دادستان قزوین: هدایت آشوب‌ها در قزوین توسط افراد سابقه‌دار انجام می‌گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حسین رجبی دادستان قزوین اظهار کرد: دادستانی نسبت به نحوه و محل نگهداری دستگیرشدگان اغتشاشات اخیر به‌طور مستمر نظارت دارد و به خانواده‌ها این اطمینان را می‌دهیم تا بر اساس دستورالعمل رعایت حقوق متهمین تحت نظر با آنها رفتار و ضوابط و مقررات مربوط به حقوق متهمین تامین شود.

وی افزود: بسیاری از دستگیرشدگان فاقد سابقه کیفری هستند و بر اساس اظهارات آنها تحت هیجانات و تحریک برخی افراد قرار گرفته و در این اغتشاشات حضور یافته‌اند و قطعاً وضعیت آنها طی چند روز آینده مشخص و زمینه آزادی آنها با تامین قرار مناسب فراهم می‌شود.

این مقام قضایی استان در ادامه بیان کرد: برخی از این دستگیرشدگان نیز دارای سوابق متعدد کیفری هستند و به‌طور مستقیم هدایت تجمعات را برای تخریب اموال عمومی و مقابله با نیروی های انتظامی را عهده دار بودند، که شناسایی و دستگیر شدند و بدون شک دستگاه قضایی با افرادی که به‌طور سرکرده در این تجمعات غیرقانونی فعالیت داشتند، برخورد قاطع، بدون اغماض و بازدارنده خواهد کرد و پرونده اینگونه افراد سریعاً تکمیل و برای صدور حکم قضایی به دادگاه ارسال می‌شود.

رجبی همچنین تاکید کرد: قضات ویژه رسیدگی به پرونده دستگیرشدگان در دادسرای قزوین تعیین و همکاران قضایی به‌طور شبانه روزی در حال رسیدگی هستند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: برخی افراد و چهره‌ها نیز در فضای مجازی با انتشار مطالب تحریک آمیز از اقدامات اغتشاشگران حمایت و آنها را ترغیب به ادامه اقدامات خرابکارانه خود می‌کردند و قطعاً این افراد نیز تحت رصد قرار دارند و با آنها برخورد قانونی انجام می‌شود.  

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول