اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

پایان ۳۹ سال گمنامی/پیکر سردار شهید اسماعیل لجم‌اورک در ایذه تشییع و خاکسپاری می‌شود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ایذه با اشاره به شناسایی پیکر سردار شهید اسماعیل لجم‌اورک یکی از ۵ سردار شهید شهرستان ایذه گفت: پیکر این شهید پس از ۳۹ سال گمنامی، هفته آینده در ایذه تشییع و خاکسپاری خواهد شد.

پایان ۳۹ سال گمنامی/پیکر سردار شهید اسماعیل لجم‌اورک در ایذه تشییع و خاکسپاری می‌شود

سرهنگ عظیم حسنی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ایذه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایذه با اشاره به یافتن پیکر یکی از سرداران شهید شهرستان ایذه در تجسس‌های صورت گرفته اظهار کرد: پس از ۳۹ سال مفقودالاثاری پیکر سردار شهید اسماعیل لجم‌اورک، سرانجام پس از تجسس‌های صورت گرفته در منطقه عملیاتی و انجام آزمایشات DNA و تایید هویت این شهید والامقام، مراتب به اطلاع خانواده وی رسانده شد.

وی افزود: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر این شهید روز چهارشنبه ۱۳ مهر مصادف با سالروز شهادت امام حسن عسکری (ع) و آغاز ولایت حضرت مهدی (عج) در ایذه برگزار خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ایذه با دعوت از شهروندان جهت حضور در این برنامه و پاسداشت رشادت شهدا بیان کرد: سردار شهید لجم‌اورک از شهدای شاخص شهرستان ایذه، روز ۳ اسفند سال ۱۳۶۲ در عملیات خیبر به درجه رفیع شهادت نائل آمد و پیکر مطهرش نیز در جزیره مجنون سالها جاویدالاثر باقی ماند.

انتهای پیام/۷۲۰۲۶/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول