اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

نظام سلطه به دنبال سیطره بر منابع جهانی است/گفتمان مقاومت، همسویی ملت‌ها را پیگیری می‌کند

دستیار و مشاور عالی رهبر معظم انقلاب در امور نیروهای مسلح گفت: نظام سلطه به دنبال سیطره بر منابع جهانی است و گفتمان مقاومت همکاری و همسویی ملت‌ها را پیگیری می‌کند.

نظام سلطه به دنبال سیطره بر منابع جهانی است/گفتمان مقاومت، همسویی ملت‌ها را پیگیری می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، سردار سرلشگر سیدیحیی رحیم‌صفوی، دستیار و مشاور عالی رهبر معظم انقلاب در امور نیروهای مسلح در حاشیه نمایشگاه بین‌المللی «از غربت تا عظمت» در دانشگاه دامغان اظهار کرد: گفتمان مقاومت در حقیقت به معنای هم‌گرایی ملت‌ها برای ایجاد امت واحده است.

وی بیان کرد: نظام سلطه به دنبال سیطره بر منابع جهانی است و گفتمان مقاومت همکاری و همسویی ملت‌ها را پیگیری می‌کند.

دستیار و مشاور عالی رهبر معظم انقلاب در امور نیروهای مسلح گفت: نظام سلطه دنبال سلطه بر افکار عمومی است و گفتمان مقاومت، اقتدار مردم پایه و مردم‌سالاری اجتماعی را پی می‌گیرد.

رحیم‌صفوی افزود: نظام سلطه دنبال ایجاد ائتلاف‌های شرورانه و تسلط بر سازمان‌های جهانی است و گفتمان مقاومت، ایجاد جبهه مسلمین و مستضعفان بر مبنای منافع مشترک و دفع شرارت‌ها را می‌خواهد.

وی بیان کرد: گفتمان مقاومت به معنای گسترش خدمت بی‌منت است؛ در حالی که نظام سلطه دنبال دامن زدن به تمایلات حیوانی و انسانی بوده، گفتمان مقاومت اعتلای کرامت‌های انسانی و آزادی شهروندان را مبنای اقدامات خود قرار داده است.

دستیار و مشاور عالی رهبر معظم انقلاب در امور نیروهای مسلح گفت: راهبرد مقاومت تغییر هندسه قدرت در نظام بین‌الملل است و انقلاب اسلامی با تقدیم ۵۰۰ هزار شهید، جانباز و آزاده، بنیان و اساس شکل‌گیری و گسترش مقاومت در تمام جهان را بنا نهاد.

رحیم‌صفوی بیان کرد: به حول و قوه الهی، راهبرد مقاومت در منطقه ما و ملت‌های آزادی‌خواه رو به رشد و قدرت‌گیری است و هم‌افزایی مستضعفان شکست جبهه استکبار را به همراه خواهد داشت.‌

وی بیان کرد: روزگار افول و شکست سلطه‌گران روزبه‌روز نمایان‌تر و هویداتر می‌شود.‌

اجلاسیه بین‌المللی «مجاهدان در غربت» عصر امروز با حضور اندیشمندان ۳۶ کشور و فرماندهان و مجاهدان جبهه مقاومت در دامغان برگزار شد.

برنامه‌های بسیار شاخصی برای هفتمین اجلاسیه بین‌المللی مجاهدان در غربت در نظر گرفته شده بود که با همدلی و حمیت به‌خوبی برگزار و تبیین شد.

اختتامیه هفتمین اجلاسیه بین‌المللی مجاهدان در غربت با حضور معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، معاون پارلمانی رئیس‌جمهور، سردار سرلشکر سیدیحیی رحیم‌صفوی، دستیار و مشاور عالی رهبر معظم انقلاب در امور نیروهای مسلح و رئیس پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس، استاندار سمنان، نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و امام جمعه دامغان و سایر میهمانان داخلی و خارجی در سالن دانشگاه دامغان برگزار شد.

نتهای پیام/74002/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول