اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

کسب رتبه اول استان ایلام در تعدد ثبت نام پایه اولی ها

رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل آموزش و پرورش استان ایلام گفت: کسب رتبه اول کشوری ایلام در حوزه های ثبت نام پایه اول ابتدایی، پایه هفتم و توزیع کتب درسی سبب اظهار رضایت تیم ارزیابی وزارت را فراهم آورده است.

کسب رتبه اول استان ایلام در تعدد ثبت نام پایه اولی ها

علیرضا قریشی زاد رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل آموزش و پرورش استان ایلام ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: بازدیدهای بازرسان وزارت آموزش و پرورش در راستای اجرای طرح صیانت از حقوق دانش آموزان و والدین و تحقق عدالت آموزشی و به منظور بررسی عملکرد دبیرخانه پروژه مهر استان صورت گرفته است.

وی در ادامه به اعلام نظر گروه ارزیابی وزارت از مدارس مورد بازدید اشاره داشت و افزود: آمادگی صد در صدی همکاران برای بازگشایی مطلوب مدارس و اینکه در چند جلسه در خلال و بعد از بازدیدهای صورت گرفته توسط سرگروه تیم اعزامی رضایتمندی اعلام شده است.

رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل آموزش و پرورش استان ایلام یادآور شد: کسب رتبه اول کشوری استان ایلام در حوزه های ثبت نام پایه اول ابتدایی، پایه هفتم و توزیع کتب درسی و همچنبن رتبه های برتر کشوری در طرح qr کد، صدور ابلاغ و کلاس بندی را از جمله مواردی بوده که سبب اظهار رضایت تیم ارزیابی وزارت را فراهم آورده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ۶۵ واحد آموزشی در ۸ شهرستان استان توسط بازرسان وزارتی ارزیابی و موجب ابراز رضایت آنان شد.

انتهای پیام 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول