اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

مهسا امینی را رمز اغتشاش قرار دادند/ شیون کنندگان در دل آرزوی مرگ بسیاری چون این خانم را دارند

مسئول بسیج دانشگاه خوارزمی گفت: تجربه نشان داده مویه و شیون کنندگان فوت مهسا امینی، در دل آرزوی مرگ بسیاری چون او را دارند (کشته سازی) تا بتوانند زیر پوشش دلسوزی دروغین و فریب شناختی، اهداف پلید خود را محقق سازند.

مهسا امینی را رمز اغتشاش قرار دادند/ شیون کنندگان در دل آرزوی مرگ بسیاری چون این خانم را دارند

حسن موسی پور مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه خوارزمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، عنوان کرد: فقط کسانی از فوت مهسا امینی بسیار خوشحال اند و لذت می‌برند که نام او را رمز اغتشاش نموده و تقابل با مقدسات و نظام اسلامی را هدف خود قرار داده‌اند.

وی افزود: اگر اغتشاش گران و حامیان آنان دلسوز و یار مظلوم هستند، چرا نه در مرگ مشکوک که در قتل واضح انسان‌های مظلوم در کشورهای غربی، عبری و عربی سینه چاکی نکردند و کمترین همراهی هم با مظلومان این کشورها از خود نشان نداده اند.

این فعال دانشجویی عنوان کرد: تجربه نشان داده مویه و شیون کنندگان فوت مهسا امینی، در دل آرزوی مرگ بسیاری چون او را دارند (کشته سازی) تا بتوانند زیر پوشش دلسوزی دروغین و فریب شناختی، اهداف پلید خود را محقق سازند.

 مسئول بسیج خوارزمی با اشاره به اینکه قوه قضاییه باید  طبق ضوابط و به دور از هیجانات علت فوت مهسا امینی را بررسی کند،گفت: قوه قضاییه باید علت فوت مهسا امینی را مثل هر شهروند دیگری طبق ضوابط و به دور از هیجانات و در چارچوب قانون -نه کم و نه زیاد- مورد بررسی منطقی قرار دهد. چنانچه عنصری مقصر شناخته شود باید با آن برخورد قانونی نماید و از سویی قانون و عمل به آن نباید فدای هیجانات ساختگی دشمنان قرار گیرد.

موسی پور افزود: کشورهای تحریم کننده ملت بزرگ ایران، صهیونیسم خون آشام، ضد انقلاب و اسلام ستیزان هدایت کننده و حامی اغتشاشات بدانند که صبر و بردباری نظام اسلامی، صبر جریانات انقلابی و صبر ملت غیرتمند ایران اسلامی حد و پایانی دارد.

این فعال دانشجویی عنوان کرد:‌ دشمنان بدانند که صبر انقلابیون مجالی بود تا کسانی که به اشتباه تحت فشار روانی و تحریک هیجانی رسانه‌های غربی، رسانه‌های ضد انقلاب و رسانه‌های جریانات داخلی غرب‌زده واگرا قرار گرفتند، متوجه اهداف پنهان دشمنان با رمز مرگ خانم مهسا امینی شوند.

مسئول بسیج خوارزمی گفت:  یکی از اهداف مهم و فوری اغتشاشات، تحت الشعاع بردن حضور ریاست جمهور در نیویورک و طرح دیدگاه های قاطع و عزتمندانه ملت ایران و به چالش کشاندن استکبار صهیونیسم ضد انسانیتی است که تحریم ملت‌ها، تشکیل و تقویت تروریست دولتی، چپاول ثروت ملتها، ترویج جنگ و خون ریزی است.

این فعال دانشجویی در ادامه اضافه کرد: دشمنان در سراشیبی افول قرار دارند، لذا چاره‌ای جز دست و پا زدن ندارند.

مسئول بسیج دانشگاه خوارزمی با اشاره به انگیزه‌‌های دشمنان در راه اندازی اغتشاشات اخیر، گفت: عصبانیت از حرکت تمدن ساز اربعین و ناکامی شان از ایجاد اختلال در این اجتماع بی بدیل، ایجاد انحراف در افکار و ذهنیت جهانیان از سیاستهای جنایت کارانه امریکا، انگلیس، رژیم صهیونیستی و  ‏پیشگیری از تسخیر قلوب ملت‌های جهان توسط انقلاب اسلامی ایران و جبهه مقاومت از جمله اهداف دشمنان در راه اندازی اغتشاشات اخیر است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول