اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

پلیس انگلیس: آشوبگران در برابر سفارت ایران در لندن را شناسایی کنید

پلیس انگلیس با انتشار تصاویر آشوبگران در برابر سفارت ایران در لندن از مردم خواست تا آنها را شناسایی کرده و معرفی کنند.

پلیس انگلیس: آشوبگران در برابر سفارت ایران در لندن را شناسایی کنید

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، اداره پلیس انگلیس روز سه‌شنبه 13 تصویر از افراد مرتبط با آشوبگرانی که روز یکشنبه در برابر سفارت ایران در لندن به آشوبگری و اغتشاش پرداختند را منتشر کرده و از مردم خواست تا این آشوبگران را شناسایی و معرفی کنند.

بر اساس اعلام پلیس انگلیس، تحقیقات از یکشنبه شب و در پی بروز صحنه‌های غیرقابل قبولی آغاز شده که طی آن باعث شد تا ماموارن پلیس به مراقبت‌های پزشکی نیازمند شده و تعدادی نیز به بیمارستان مراجعه کردند.

«کارن فیندلی» از مقام‌های ارشد پلیس لندن در این باره گفت: «همه کسانی که برنامه ریزی کرده و به دنبال اعتراضاتی قانون‌مند بوده و تمام کسانی که در نزدیکی چنین تظاهراتی قرار داشتند، این حق را دارند که احساس امنیت کنند».

وی تاکید کرد: «هیچ کسی نباید با تنش یا بی نظمی که روز یکشنبه شاهد آن بودیم، مواجه شود».

این مقام پلیس لندن افزود: «ما این موضوع را نمی‌توانیم تحمل کنیم که مردم یا ماموران پلیس که با تمام توان خود برای حفظ نظم تلاش می‌کنند مجروح شوند و ما هم اکنون هر کاری را که می‌توانیم انجام می‌دهیم تا کسانی که این حملات خشونت بار را مرتکب شدند، به دست عدالت سپرده شوند».

فیندلی اضافه کرد: «این موضوع با شناسایی افرادی شروع می‌شود که با پرتاب اشیایی از جمله سنگ و بطری، به دنبال ایجاد آسیب و صدمه بودند».

وی اضافه کرد: «ما نیازمند کمک و حمایت مردم برای شناسایی این افراد هستیم. اگر شما هر کسی از تصاویر منتشر شده را می‌شناسید، لطفا هر چه سریعتر با ما تماس بگیرید. شما ناشناخته باقی خواهید ماند».

این مقام پلیس افزود: «هر کسی که شخصی از این افراد را می‌شناسد یا اطلاعاتی درباره آنها دارد درخواست می‌شود که با شماره 101 با پلیس لندن تماس بگیرد».

پلیس لندن پیشتر در گزارشی اعلام کرد در پی برهم زدن خشونت‌آمیز نظم در روز یکشنبه (۲۵ سپتامبر) نزدیک سفارت ایران در پایتخت انگلیس، دستکم پنج مامور پلیس به شدت زخمی و ۱۲ نفر از آشوبگران دستگیر شدند. 

طبق اعلامیه پلیس لندن، به دنبال تلاش برخی از افراد تجمع‌کننده برای تقابل با ماموران پلیس و افراد مخالف با خود، تیم‌های نظم عمومی با تجهیزاتی شامل کلاه ایمنی و سپر مجبور شدند برای برقراری نظم و حفاظت از سایر ماموران پلیس وارد عمل شوند. 

طبق اعلام پلیس انگلیس، بی‌نظمی‌ها ابتدا در مجاورت سفارت ایران در لندن آغاز شد و بعد به طاق مرمر و به ناحیه «میدا ویل» برای هدف قرار دادن مرکز اسلامی انگلیس، کشیده شد. به گفته پلیس، ماموران توانستند امنیت این ساختمان را تامین کنند اما در حین انجام این کار هدف حملات بیشتر قرار گرفتند. 

بر اساس اعلامیه پلیس لندن، به سمت نیروهای پلیس انواع پرتابه‌ها از جمله بطری و سنگ پرتاب شد و تعدادی از ماموران زخمی شدند و دستکم پنج نفر با جراحاتی از جمله شکستگی استخوان در بیمارستان بستری شدند. ۱۲ نفر هم به اتهام برهم زدن خشونت‌بار نظم دستگیر شدند. 

انتهای پیام/.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول