اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

زنگ وقف در شهرستان خمیر نواخته شد

همزمان با آغاز هفته وقف ، زنگ وقف در مدرسه علمیه دخترانه حضرت مریم بندر خمیر نواخته شد .

زنگ وقف در شهرستان خمیر نواخته شد

به گزارش خبرگزاری فارس از خمیر، محرم زاده سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بندر خمیر صبح امروز از نواخته شدن زنگ وقف با حضور کریمی معاون سیاسی امنیتی فرمانداری خمیر خبر داد و اظهار کرد: به منظور مشارکت آحاد مردم جامعه و در راستای  ترویج فرهنگ وقف در مدارس و مراکز آموزشی صورت گرفت.

وی افزود: خانواده‌ها و دانش آموزان نقش مهمی را در گسترش فرهنگ وقف در جامعه ایفا کرده و در جهت مشارکت عمومی مردم نیز از جامعه هدف محسوب می شوند.

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه خمیر ادامه داد: با توجه به رویکرد حمایتی وقف برای زیرساخت‌های آموزشی و استفاده از واقفان خیر اندیش می‌تواند در زمینه تجهیز و ساخت مدارس گامی محوری برداشت.

محرم زاده افزود: معلمان به عنوان راهنمایان اثر گذاری مهمی در وقف در زمینه های پژوهشی و علمی می توانند داشته باشند و گویای آن وقف زندگی خود در زمینه تعلیم و تعلم است.

وی خاطرنشان کرد: وقف در زمینه‌های آموزشی و ساخت مدارس و تجهیز آن باید از دامن خود مدارس آغاز شود و به سمت نظام‌اند و با هدف ارتقای علمی و فناوری دانش آموزان انجام گیرد.

در پایان برای دانش آموزان یک  مسابقه انشاء  برگزار شد و  قرار شد دانش آموزان دست نوشته های به   اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان تحویل دهند تا به ۵ انشای برتر جوایز نفیسی اهدا شود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول