اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

خرید گوشت منجمد از دامداران/ مطالبات در اسرع وقت پرداخت می‌شود

مدیر کل پشتیبانی امور دام استان همدان با بیان اینکه در راستای حمایت دولت از تولیدکنندگان دام سبک و سنگین طرح خرید گوشت منجمد در کشور آغاز شده است گفت: روند پرداخت مطالبات تولیدکنندگان نیازمند فرآیند اداری است اگرچه اقدامات لازم انجام شده و در اسرع وقت مطالبات این طرح حمایتی پرداخت می‌شود.

خرید گوشت منجمد از دامداران/ مطالبات در اسرع وقت پرداخت می‌شود

خبرگزاری فارس-همدان: در پی تماس دامداران سبک و سنگین با دفتر خبرگزاری همدان در راستای نحوه پرداخت مطالبات خود در طرح کشوری خرید دام از دامداران اقدام به پیگیری کردیم، گفتنی است این طرح توسط امور پشیبانی همدان اجرا می‌شود، از همین رو به منظور شفاف سازی فرآیند پرداخت مطالبات دامداران با مدیرکل پشتیبانی امور دام استان همدان به گفت‌وگو نشستیم.

مدیر کل پشتیبانی امور دام استان همدان با بیان اینکه در راستای حمایت دولت از تولیدکنندگان دام سبک و سنگین طرح خرید گوشت منجمد توسط پشیبانی امور دام آغاز شده است اظهار کرد: این طرح در سطح کشور و پس از آن در کارگروه تنظیم بازار استان هم مطرح شد.

ابوالفضل اینانلو با اشاره به اینکه خرید دام سنگین از بیست و نهم تیرماه سال جاری و دام سبک از تاریخ بیست و پنجم مرداد کلید خورد افزود: به منظور حمایت از دامداران استان در اولین فرصت اقدام به خرید شد تا تولیدکنندگان از این طرح حمایتی بهره‌مند شوند.

وی یادآور شد: تا کنون بالغ بر یکصد تن گوشت منجمد سنگین و ۲۰ تن گوشت دام سبک از دامداران بومی خریداری شده است.

مدیرکل پشتیبانی امور دام استان همدان با اشاره به اینکه اتحادیه دامداران دام سنگین و اتحادیه دام سبک در بهره‌مندی تولیدکنندگان از این طرح ما را یاری کردند تصریح کرد: قیمت هر کیلو گوشت در این طرح  توسط کارگروه تنظیم بازار استان تعیین شد اگرچه هماهنگی در این زمینه بین دستگاه‌های مرتبط الزامی بود.

اینانلو با تاکید بر اینکه در نهایت گوشت گوساله پنج تکه کارتنی منجمد هر کیلو ۲۱۶ هزار تومان قیمت‌گذاری شد خاطرنشان کرد: ناگفته نماند این قیمت حمایتی است ضمن اینکه خرید در سطح کشور با تناژ بالا و در استان‌های مختلف انجام می‌شود.

وی متذکر شد: روند پرداخت مطالبات تولیدکنندگان نیازمند فرآیند اداری است به طوری که پس از اقدام به خرید، میزان ذخیره سازی گوشت در سردخانه امور پشتیبانی ثبت می‌شود و همکاران در دفتر مرکزی بر اساس گوشت ذخیره شده اعتبار لازم را در اختیار استان قرار می‌دهند.

مدیرکل پشتیبانی امور دام استان همدان با بیان اینکه استاندار همدان، معاونت اقتصادی استاندار، رئیس جهاد کشاورزی و امور پشتیبانی در تلاش هستیم تا در اسرع وقت طلب خرید گوشت در اختیار دامداران قرار گیرد بیان کرد: همچنین در کنار پیگیری مباحث ریالی در حال رایزنی هستیم تا در برابر طلب دامداران نهاده‌های دامی نیز تخصیص یابد.

اینانلو در پایان با اشاره به اینکه افزون بر اعطای وجه ریالی امکان تهاتر بخشی از مطالبات با نهاده هم وجود دارد گفت: با تلاش و هماهنگی با مسئولان ذی‌ربط مطالبات دامداران در اولین فرصت پرداخت خواهد شد.

انتهای پیام/89033/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول