اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

اجرای طرح‌های فتو ولتائیک برای مددجویان کمیته امداد

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان ازاجرای طرح‌های فتو ولتائیک برای مددجویان کمیته امداد خبر داد و گفت: پرداخت تسهیلات اشتغال به اقشار نیازمند با هدف توانمند سازی آنان انجام می شود.

اجرای طرح‌های فتو ولتائیک برای مددجویان کمیته امداد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، روح‌اله صالحی مدیرکل کمیته امداد استان زنجان امروز در دیدار با بخشدار مرکزی خدابنده با ارائه گزارشی از اقدامات این نهاد در مناطق محروم و روستایی گفت: توانمندسازی مددجویان عزیز تحت حمایت و اقشار نیازمند با پرداخت تسهیلات اشتغال و حمایت‌های تسهیل‌گرانه در این زمینه در کنار توجه به پایداری طرح‌های اشتغالزایی یکی از اولویت‌های این نهاد است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با بیان اینکه تسهیلات اشتغال به مددجویان عزیز تحت حمایت و سایر اقشار نیازمند پنج دهک پایین جامعه پرداخت می شود، افزود: برنامه ریزی برای ایجاد فرصت های شغلی برای مددجویان عزیز تحت حمایت و اقشار نیازمند به ویژه جوانان مستعد اشتغال از اولویت های اصلی این نهاد است .

وی به اجرای نیروگاه‌های خورشیدی خانگی برای مددجویان زیرپوشش اشاره کرد و افزود: با هدف ایجاد اشتغال و درآمدزایی برای مددجویان عزیز و اقشار نیازمند و هم چنین کمک به تولید انرژی برق آماده اجرای طرح نیروگاه‌های خورشیدی خانگی برای مددجویان هستیم.

بخشدار مرکزی خدابنده با قدردانی از اقدامات هدفمند و موثر کمیته امداد استان در توانمندسازی خانوارهای تحت حمایت و اقشار نیازمند به ویژه در روستاها و مناطق محروم، گفت: توجه به بهداشت و درمان و مسکن از موضوعات مهمی است که در کنار سایر خدمات این نهاد باید دنبال شود.

انتهای پیام/73005

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول