اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  رزمی

برنامه رقابت‌های گرندپری منچستر اعلام شد/ حضور هفت هوگوپوش ایرانی در مسابقات انگلیس

سومین مرحله از رقابت‌های گرندپری در سال ۲۰۲۲ به مدت ۳ روز به میزبانی انگلستان در شهر منچستر برگزار خواهد شد.

برنامه رقابت‌های گرندپری منچستر اعلام شد/ حضور هفت هوگوپوش ایرانی در مسابقات انگلیس

 به گزارش خبرگزاری فارس، این دوره از مسابقات تکواندو با حضور 256 تکواندوکار از 63 کشور از 29 مهرماه در سالن «رجیونال» شهر منچستر آغاز می‌شود.

تیم ملی ایران برای حضور در این دوره از مسابقات با ترکیب آرمین هادی‌پور و مهدی حاج موسایی در وزن 58- کیلوگرم، میرهاشم حسینی در وزن 80- کیلوگرم، سجاد مردانی و علیرضا نادعلیان در وزن 80+ کیلوگرم، ناهید کیانی در وزن 57- کیلوگرم و اکرم خدابنده در وزن 67+ کیلوگرم،  26 مهرماه تهران را به مقصد منچستر ترک می‌کند.

بر اساس برنامه اعلام شده جمعه 29 مهرماه و در روز نخست این مسابقات، تکواندوکاران 2 وزن 58- مردان و 49- کیلوگرم زنان مبارزات خود را برگزار می‌کنند که آرمین هادی‌پور و مهدی حاج موسایی نمایندگان ایران در وزن 58- کیلوگرم خواهند بود.

شنبه 30 مهرماه در روز دوم مبارزات اوزان 57- و 67- کیلوگرم زنان و 68- کیلوگرم مردان برگزار می‌شود که ناهید کیانی نماینده ایران در وزن 57- کیلوگرم خواهد بود.

در روز پایانی این مسابقات یکشنبه اول آبان ماه تکواندوکاران 3 وزن 67+ کیلوگرم زنان، اوزان 80- کیلوگرم و 80+ کیلوگرم مردان به مصاف رقبای خود می‌روند که اکرم خدابنده در وزن 67+ کیلوگرم، میرهاشم حسینی در وزن 80- کیلوگرم، سجاد مردانی و علیرضا نادعلیان در وزن 80+ کیلوگرم رقابت های خود را برگزار می‌کنند.

هدایت تیم ملی ایران در این دوره از مسابقات در گروه آقایان برعهده بیژن مقانلو به عنوان سرمربی، مجید افلاکی و نعیما خواجوی به عنوان اعضای کادر فنی است و در گروه بانوان برعهده مینو مداح به عنوان سرمربی و مهروز ساعی به عنوان مربی خواهد بود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول