اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

افتتاح ۶۸ میلیارد ریال طرح به‌مناسبت هفته دفاع مقدس در زرند

به‌مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، با سرمایه‌گذاری ۶۸ میلیارد ریال ۴ طرح مختلف عمرانی و خدماتی در روستاهای بخش مرکزی شهرستان زرند افتتاح شد.

افتتاح ۶۸ میلیارد ریال طرح به‌مناسبت هفته دفاع مقدس در زرند

به گزارش خبرگزاری فارس از زرند، سیدرضا حسینی‌نژاد فرماندار زرند با اشاره به طرح‌های افتتاح شده امروز در شهرستان اظهار کرد: این طرح‌ها در قالب زیرسازی و آسفالت خیابان امام خمینی(ره) و بلوار محمد رسول‌الله(ص) روستای نعیم‌آباد به متراژ ۱۵ هزار ۵۰۰ متر مربع و با هزینه‌ای بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات دهیاری و سایر بودجه‌های مصوب دولتی، افتتاح پارک روستای ابراهیم‌آباد با هزینه ۱۰ میلیارد ریال و افتتاح روشنایی بلوار روستای ابراهیم‌آباد با هزینه ۳۰۰ میلیون تومان بوده‌اند.

وی ادامه داد: افتتاح روشنایی بلوار محمد رسول‌الله(ص) روستای مطهرآباد به طول یک و نیم کیلومتر و تعداد ۱۵۰ تیر چراغ برق با هزینه ۱.۵ میلیارد تومان که با بهره‌برداری از این طرح‌ها بالغ بر ۵ هزار و ۵۰۰ نفر ساکنان روستاهای یادشده از مزایای آنها بهره‌مند شدند، دیگر افتتاحیه‌های امروز بوده است.

انتهای پیام/۸۰۰۲۲/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول