اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

توطئه‌ها بازهم نتوانست جمهوری اسلامی ایران را ساقط کند

فرمانده سپاه نینوا گلستان در همایش تجلیل از اسوه‌های مقاومت گفت: دشمن با تمام توان به میدان آمد تا جمهوری اسلامی ایران را ساقط کند اما نفهمید که ایران قدرتمند است و روز به روز بر قدرتش افزوده تر می شود.

توطئه‌ها بازهم نتوانست جمهوری اسلامی ایران را ساقط کند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، علی ملک شاهکویی صبح امروز در همایش اسوه‌های مقاومت که با حضور استاندار گلستان و جمعی از مسوولان استانی و پیشکسوتان و رزمندگان گلستانی در حسینیه عاشقان ثارالله شهرستان گرگان برگزار شد، اظهار کرد: توطئه ها و فتنه ها نتوانست جمهوری اسلامی ایران را ساقط کند و دشمن بار دیگر با شکست مواجه شد.

فرمانده سپاه نینوا گلستان با محکوم کردن اغتشاشات اخیر در کشور و استان گلستان تصریح کرد: دشمن توطئه های زیادی برای نابودی جمهوری مقدس اسلامی ایران در سر داشت که یکی از این توطئه ها فوت مهسا امینی بود دشمنان با ایجاد اغتشاش خواستند جمهوری اسلامی ایران را ساقط کنند اما آنها نفهمیدند که ایران کشوری قدرتمند است و روز به روز بر قدرتش افزوده‌تر می‌شود.

وی با بیان اینکه دشمن در قضایای اخیر تغییر تاکتیک داده است، افزود: چند وقتی است که دشمنان شیوه توطئه خود را تغییر دادند دیگر جنگ جهانی پیرامون کشور ما اتفاق نمی‌افتد یک شیوه جدید به نام فتنه جهانی شکل می‌گیرد و فوت مهسا امینی یکی از ترفندهای دشمنان بود.

وی با اشاره به اینکه دشمن با دستپاچگی ۱۰ روز توطئه خود را به جلو انداخت تا کشور را به زوال بکشاند اما با شکست مواجه شد، ابراز کرد: دشمن تلاش کرده بود که در مهرماه و آغاز سال تحصیلی جدید یک اتفاق و یک اغتشاش بزرگ را رقم بزند و جوان های زیر ۳۰ سال را فراخوانده بود تا در اغتشاشات شرکت کنند.

ملک شاهکویی خاطرنشان کرد: به جوانان و نوجوانان کمتر از ۳۰ سال آموزش داده بودند تا به مراکز حساس و حیاطی دولتی حمله کنند که خوشبختانه با اقدام به موقع استاندار، سپاه، نیروی انتظامی و بسیجیان این توطئه در نطفه خفه شد.

وی با بیان اینکه اگر بسیج نبود کشور هم نبود، اظهار کرد: به مدد الهی توانستیم سرشبکه‌های اغتشاشات اخیر را دستگیر کنیم؛ ۲۶۰ شبکه معاند فارسی زبان تمام برنامه‌هایشان را قطع کردند و متمرکز به نابودی جمهوری اسلامی ایران کرده بودند آنها هنوز ایران اسلامی را نشناختند با همدلی و وحدت دستگاه‌ها اعم از نیروهای نظامی، سپاه، بسیج، استانداری توانستیم فتنه‌ ها را از بین ببریم.

فرمانده سپاه نینوا گلستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سردار سلیمانی ابراز کرد: شهید قاسم سلیمانی همواره می گفت ایران حرم است اگر این حرم بشکند همه حرم ها خواهد شکست و تمامی آزادی خواهان جهان آسیب خواهند دید.

وی از حضور پیشکسوتان دفاع مقدس در مهار اغتشاشات اخیر تقدیر کرد و افزود: نقش پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس در کنار بسیجیان و نیروهای انتظامی و سپاه حقیقتا کمک شایانی به ما در دفع فتنه ها و اغتشاشات اخیر کردند.

 

 

دشمنان در اوایل انقلاب تعداد زیادی از نیروهای انسانی اعم از مدیران و شخصیت‌های علمی و حوزوی و مدیران ارشد ما را ترور کردند

علی محمد استاندار گلستان نیز افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از بدو آغاز با کینه توزی و دشمنی استکبار جهانی مواجه شد بسیاری از مشکلات که در کشور وجود دارد ناشی از دشمنی و خباثت هاست.

زنگانه ابراز کرد: بعد از جنگ داخلی بلافاصله جنگ تحمیلی را وارد ایران کردند و تعداد زیادی از نیروهای انسانی اعم از مدیران و شخصیت های علمی و حوزوی و مدیران ارشد ما را ترور کردند دشمن درصدد است تا کار ایران را تمام کن اما جمهوری اسلامی ایران با تمام فراز و نشیب‌ها همچنان با قدرت ایستاده است.

وی از اقدامات دولت رئیسی تقدیر کرد و افزود: از شروع دولت آقای رئیسی اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته است ایشان همواره گام هایشان را بر اساس منویات رهبری ترسیم کردند.

استاندار گلستان با تاکید بر اینکه راه نجات کشور تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری است، خاطرنشان کرد: همواره باید گوشمان بر سخنان مقام معظم رهبری مدظله‌العالی باشد نه یک قدم از ایشان جلو بزنیم نه فرسنگ ها عقب بمانیم.

 

 

در پایان همایش از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس استان گلستان تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/83019

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول