اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  دانشگاه

فارس‌من| درخواست داوطلبان کنکور اجابت شد/ امروز کارنامه منتشر می‌شود

برخی داوطلبان کنکور خواستار انتشار کارنامه نهایی کنکور سراسری بودند که قرار است امروز این کار از سوی سازمان سنجش آموزش کشور انجام شود.

فارس‌من| درخواست داوطلبان کنکور اجابت شد/ امروز کارنامه منتشر می‌شود

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، برخی داوطلبان کنکور سراسری سال ۱۴۰۱ با ثبت پویشی در سامانه فارس من خواستار انتشار کارنامه نهایی کنکور سراسری بودند، کارنامه نهایی کنکور سراسری ۱۴۰۱ برای تمامی داوطلبان امروز بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد.

کنکور سراسری سال ۱۴۰۱ در روزهای هشتم تا یازدهم تیرماه با حضور یک میلیون و ۳۰۸ هزار داوطلب در پنج گروه آزمایشی برگزار شد، ۸۹ درصد داوطلبان در دوره‌ها و رشته‌های با آزمون مجاز به انتخاب رشته شدند و ۵۸۹ هزار و ۶۰۰ نفر انتخاب رشته کردند.

با اعلام نتایج نهایی کنکور سراسری تعداد ۴۷۹ هزار داوطلب در دانشگاه‌های کشور پذیرفته شدند که امروز کارنامه علمی حاوی رتبه متقاضیان در هر یک از کد رشته‌های انتخابی و رتبه آخرین نفر پذیرفته شده در کدرشته های انتخابی برای افرادی که قبول شدند و افرادی که انتخاب رشته کردند اما قبول نشدند منتشر می‌شود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول