اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  آموزش و پرورش

آزمون معلمان طرح مهرآفرین ۲۲ مهر 1401 برگزار می‌شود

وزیر آموزش و پرورش گفت: آزمون معلمان طرح مهرآفرین ۲۲ مهر امسال برگزار می‌شود و روند رتبه‌بندی این فرهنگیان وارد مرحله پایانی خواهد شد.

آزمون معلمان طرح مهرآفرین ۲۲ مهر 1401 برگزار می‌شود

به گزارش گروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش در جمع فرهنگیان شهرستان شادگان، اظهار کرد: تاکنون بالغ بر۸۴۰ هزار فرهنگی در سامانه رتبه‌بندی معلمان، اطلاعات خود را ثبت کرده‌اند و اراده دولت مردمی برای تحقق و اجرایی شدن نظام رتبه بندی معلمان است.

وی با اشاره به وضعیت معلمان طرح مهرآفرین در نظام رتبه بندی معلمان خاطرنشان کرد: بالغ بر۶۱ هزار معلم طرح مهرآفرین در کشور با سپری کردن فرآیند آزمون، رتبه‌بندی خواهند شد و در این خصوص، اقدامات خوبی صورت گرفته است.

وزیر آموزش و پرورش در ادامه با اشاره به سازوکار تعیین وضعیت نیروهای مهرآفرین، توضیح داد: آزمون نیروهای مهرآفرین ۲۲ مهرماه برگزار می‌شود و روند رتبه بندی این فرهنگیان وارد مرحله پایانی خواهد شد.

نوری با اشاره راهبرد وزارت آموزش و پرورش در حوزه نیروی انسانی، تصریح کرد: آموزش و پرورش به دنبال مدیریت جریان ورود به حرفه معلمی است و بر این اساس تنها دو راه برای ورود به آموزش و پرورش مورد تأیید قانون است که شامل آزمون استخدامی ماده ۲۸ و ورود از طریق دانشگاه فرهنگیان با شرکت در کنکور است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول