اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  رزمی

هروی: دشمنان چشم دیدن ایران قوی را ندارند/ مردم ما مثل همیشه متحد باقی می مانند

سرمربی تیم ملی کاراته گفت: همه ما در یک کشتی نشسته ایم و اجازه نمی دهیم که دشمنان این کشتی مستحکم را غرق کنند.

هروی: دشمنان چشم دیدن ایران قوی را ندارند/ مردم ما مثل همیشه متحد باقی می مانند

سید شهرام هروی سرمربی تیم ملی کاراته در پاسخ به این سوال که این روزها برخی سلبریتی ها و رسانه های معاند در تلاش هستند تا اختلافات داخلی ایجاد کنند، نظر شما در رابطه با شیطنت ها چیست، گفت: انتظار ما از جوانان عزیز کشورمان این است که حق خود را مطالبه کنند و خواسته هایشان را در آرامش مطرح کنند. به هر حال باید مراقب باشند و عاقلانه و کنترل شده خواسته های خود را بیان کنند، در غیر این صورت همه ما آسیب خواهیم دید، جوانان باید مراقب باشند و فریب برخی افراد، دشمنان و رسانه های معاند را نخورند.

وی در ادامه افزود: بنده بعنوان عضو کوچکی از خانواده بزرگ کاراته از مردم عزیز و جوانان عزیز کشورمان حمایت می کنیم و از آنها می خواهم که به هیچ عنوان اجازه ندهند که دشمنان کشورمان که به هیچ عنوان دلسوز ایران و ایرانی نیستند از احساسات آنها به سود خودشان بهره ببرند و به اهداف شوم شان برسند.

سرمربی تیم ملی کاراته، خاطرنشان کرد: همه ما ایرانی هستیم و عاشق ایران عزیز، همه ما دوست داریم که پرچم سه رنگ کشورمان همیشه بالا باشد. ما سرباز وطن هستیم و برای سرافرازی ایران عزیز تلاش می کنیم.  همه ما در یک کشتی نشسته ایم و اجازه نمی دهیم دشمنانی که چشم دیدن ایران قوی را ندارند، این کشتی مستحکم را غرق کنند. دشمنان دنبال تجزیه ایران هستند اما مردم ما مثل همیشه متحد باقی می مانند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول