اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

بروجردی: نباید مقابل کسانی که غائله به پاکرده‌اند کوتاه آمد

اعظم بروجردی کاگردان و نمایشنامه نویس تئاتر گفت: در مقابل خواسته دشمنانی که به اسم حجاب اختیاری غائله به پا کرده‌اند نباید کوتاه آمد.

بروجردی: نباید مقابل کسانی که غائله به پاکرده‌اند کوتاه آمد

به گزارش خبرگزاری فارس، اعظم بروجردی کارگردان تئاتر، نمایشنامه‌نویس و مدرس دانشگاه در مورد حوادث و ناآرامی‌های اخیر در کشور اظهار داشت: اگر الان در مقابل خواسته دشمنانی که به اسم حجاب اختیاری غائله به پا کرده‌اند کوتاه بیاییم؛ آنها فقط به برداشتن روسری از سر زنان ما اکتفا نمی‌کنند.

در پی ناآرامی‌های اخیر در کشور که متاسفانه منجر به بروز برخی رفتارهای ضد ملی و ضد انقلابی نظیر اهانت به پرچم مقدس جمهوری اسلامی، قرآن کریم و مقدسات دینی شد؛ خانم اعظم بروجردی؛ کارگردان تئاتر، نمایشنامه‌نویس و مدرس دانشگاه گفت: اگر ایستادگی مردم عزیز ایران در مقابل صدام و تمام کشورهایی که به او کمک می‌کردند نبود؛ حالا نه نیروهای نظامی ما به این اوج می‌رسید و نه آنها از رسیدن به اهدافشان که تجزیه ایران بود کوتاه می‌آمدند.

وی افزود: اگر الان در مقابل خواسته دشمنانی که به اسم حجاب اختیاری غائله به پا کرده‌اند کوتاه بیاییم؛ آنها فقط به برداشتن روسری از سر زنان ما اکتفا نمی‌کنند؛ بلکه همین فرداست که لباس‌هایشان را در انظار مردم در بیاورند و آنها را بسوزانند و اعلام کنند که «نه به لباس اجباری!!» و آنگاه پیشتر می‌روند و باز هم پیشتر ...

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول