اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

پایان عملیات خاکبرداری جاده تپه نورالشهدا تا 2 روز آینده

فرماندار شهرستان شهرکرد با اشاره به تاکید استاندار و مجموعه شهرداری بر اتمام پروژه تا قبل از آغاز بارش گفت: اگر خاکبرداری پروژه به مشکلی بر نخورد و دستگاه‌ها دچار نقص فنی نشوند با ۲ روز کاری عملیات آماده‌سازی راه دسترسی تپه به اتمام می‌رسد.

پایان عملیات خاکبرداری جاده تپه نورالشهدا تا 2 روز آینده

عبدالعلی ارژنگ امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد در خصوص زمان پایان بهسازی جاده تپه نورالشهدای شهرکرد، گفت: این طرح بدون اعتبارات و با استفاده از ظرفیت ماشین‌آلات خصوصی و اداری آغاز شده که پیشرفت خوبی داشته و بخش عمده خاک‌برداری پروژه تاکنون انجام شده است.

فرماندار شهرکرد افزود: اگر خاکبرداری پروژه به مشکلی بر نخورد و دستگاه‌های حاضر بر سر پروژه دچار نقص فنی نشوند با ۲ روز کاری عملیات آماده‌سازی راه دسترسی تپه به اتمام می‌رسد.

وی ادامه داد: پس از پایان عملیات خاکبرداری پروژه برای اجرای عملیات آسفالت‌ریزی در اختیار شهرداری قرار می‌گیرد که تأکید شده شهرداری همزمان عملیات جدول‌کشی و آسفالت‌ریزی را انجام دهد.

ارژنگ بیان داشت: تاکید استاندار و مجموعه شهرداری بر این است که شهرداری پروژه را تا قبل از آغاز بارش به پایان برساند که امیدواریم انجام شود.

وی در پایان گفت: البته بعد از پایان عملیات راه دسترسی، بخش میدان ورودی و خروجی نیز کارهای خاص خود را دارد که در ادامه انجام می‌شود.

پایان پیام/۶۸۰۳۶

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول