اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

برگزاری همایش استانی یاوران وقف کهگیلویه و بویراحمد در بقعه متبرکه امام‌زاده مختار(ع)

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت همایش استانی یاوران وقف به مناسبت دهه وقف به میزبانی بقعه متبرکه امامزاده شاه مختار علیه السلام در شهرستان بویراحمد برگزار می شود.

برگزاری همایش استانی یاوران وقف کهگیلویه و بویراحمد در بقعه متبرکه امام‌زاده مختار(ع)

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی  گفت: همایش استانی یاوران وقف به مناسبت دهه وقف به میزبانی بقعه متبرکه امامزاده شاه مختار علیه السلام در شهرستان بویراحمد برگزار می شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت این همایش در تاریخ دهم مهرماه سال‌جاری به میزبانی بقعه متبرکه امامزاده شاه مختار علیه السلام شهرستان بویراحمد با حضور اصحاب وقف ، مراکز افق، امنا موقوفات و بقاع متبرکه شاخص استان،نفرات برتر مسابقات سراسری قرآن کریم مرحله استانی و ...  برگزاری می شود.

 نصیرالاسلامی گفت: همزمان با برگزاری همایش استانی یاوران وقف ،هدایا نفرات برتر مرحله استانی چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم اهدا خواهد شد.

وی گفت: 1106مسجد در سامانه جامع بانک مدیریت اطلاعات موقوفات و بقاع متبرکه استان کهگیلویه و بویراحمد ثبت شده است که از این تعداد 267مسجد در شهرستان های بویراحمد و مارگون ، 108مسجد در شهرستان گچساران ، 393مسجد در شهرستان های کهگیلویه و لنده ، 74مسجد در شهرستان چرام ، 69مسجد شهرستان باشت ،79مسجد شهرستان بهمئی و 116مسجد در شهرستان دنا است.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول