اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بیمه و بانک

‌جزئیات جدید ‌از خسارت اغتشاشگران به اموال عمومی/ تخریب 70 تا 100 درصدی 16 شعبه بانک‌

دبیر شورای هماهنگی بانک‌های دولتی با بیان اینکه اغتشاشگران 16 شعبه بانک را بین 70 تا 100 درصد تخریب کرده‌اند، گفت: آشوبگران به 284 دستگاه خودپرداز هم خسارت جدی وارد کردند.

‌جزئیات جدید ‌از خسارت اغتشاشگران به اموال عمومی/ تخریب 70 تا 100 درصدی 16 شعبه بانک‌

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، در روزهای گذشته، تعدادی از آشوب‌طلبان و اغتشاشگران به خیابان آمده و شعارهای هنجارشکنانه سر داده‌اند، تعدادی دیگر از عناصر دشمن هم دست به تخریب اموال عمومی زدند.

البته در این مدت تعداد زیادی از سردسته‌های اغتشاشگران، توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) شناسایی و دستگیر شده‌اند اما به هر حال خسارت‌هایی از سوی این اغتشاشگران در این مدت به اموال عمومی وارد شد.

یکی از مکان‌هایی که در این مدت با خسارت‌های مختلف مانند شکسته شدن شیشه، از بین رفتن تابلو، آتش زدن و غیره مواجه شده است، بانک‌ها هستند.

در این زمینه دبیر شورای هماهنگی بانک های دولتی، به خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، می‌گوید: طی روزهای گذشته اغتشاشگران شیشه‌های 323 شعبه بانک را شکستند و به 284 دستگاه خودپرداز هم خسارت جدی وارد کردند.

قیطاسی ادامه داد: همچنین 188 دستگاه دوربین که بیرون محوطه بانک‌ها قرار داشت‌ یا دزدیده شده‌اند یا از بین رفته‌اند، تابلو 18 بانک نیز شکسته شده و خسارت دیده است.

دبیر شورای هماهنگی بانک های دولتی تاکید کرد: در این مدتی که اغتشاشگران در خیابان‌ها به تخریب اموال عمومی می‌پرداختند 16 شعبه بانک را بین 70 تا 100 درصد تخریب کردند، همچنین 21 شعبه بانک نیز با خساراتی مواجه شد‌ و حتی برخی شعب نیز به آتش کشیده شد.

وی با اشاره به اینکه آشوبگران اموال برخی شعب بانکی را نیز به سرقت برده‌اند، گفت: برآورد اولیه خسارت صورت گرفته حدود 450 میلیارد تومان است.

دبیر شورای هماهنگی بانک‌های دولتی اضافه کرد: در استان های ایلام، همدان و خراسان شمالی بیشترین خسارت به شعب بانک‌ها توسط آشوبگران وارد شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول