اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

هدف اصلی دشمن، تجزیه ایران است/ مسؤولان با اقشار مختلف سخن بگویند

یک فعال سیاسی هرمزگان گفت: هدف اصلی دشمن از دامن زدن به مسائل داخلی ایران، تجزیه کشورمان و ایجاد ناامنی گسترده برای تکمیل پازل تضعیف ایران است.

هدف اصلی دشمن، تجزیه ایران است/ مسؤولان با اقشار مختلف سخن بگویند

احمد ناصری بازیاری از فعالان سیاسی هرمزگان صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار کرد: ایران قوی و قدرتمند هیچ گاه مورد پذیرش غرب نبوده و نیست و به همین خاطر از 43 سال قبل تاکنون با هر ابزاری به دنبال متوقف کردن ایران در هر مقطعی بوده‌اند.

وی با بیان این که مدل اقدامات دشمن طی دهه‌های مختلف تغییر کرده اما ماهیت واقعی آنها که همانا تضعیف ایران بوده، بدون هیچ تغییری دنبال می‌شود، خاطرنشان کرد: روزی با جنگ، روزی با ترور در هر کوچه و خیابان و روزی با تحریم در برابر ملت ایران ایستادند و حالا نیز با به آشوب کشانیدن کشور و جریان سازی سنگین رسانه‌ای و اجرای پروژه‌های هشتک‌زنی به دنبال اثرگذاری بر فضای عمومی کشور و تحت الشعاع قرار دادن توفیقات بزرگ کشور در عرصه‌های گوناگون است.

این فعال سیاسی هرمزگان با بیان این که مطالبه شناسایی و معرفی و برخورد با هرگونه اهمال در پرونده خانم مهسا امینی یک مطالبه به حق است اما دشمن به دنبال جوسازی سیاسی و روانی در این پرونده و تحریک جامعه به سمت و سوی دیگری است، افزود: در یک جامعه افزون بر 85 میلیونی ملت ایران ممکن است رخدادهای گوناگونی بروز کند که بررسی آن می‌بایست فوری و از طریق گفت‌وگو با جامعه باشد ولی بدلیل بهره‌مندی دشمن از ابزار قوی رسانه‌ای و نیز نبود انسجام در ساختار فرهنگی و رسانه‌ای کشور، این مسائل بر اقشار مختلف اثر روانی ایجاد می‌کند.

ناصری بازیاری تأکید کرد: وضعیت برنامه ریزی فرهنگی در جامعه ما نیازمند بازنگری است و ضروری است تا در اعتبارات فرهنگی و نیز برنامه ریزی‌های فرهنگی در کشورمان تجدید نظر و نیز در مورد فضای مجازی رها شده، تصمیمات عاقلانه و مدبرانه‌ای گرفته شود تا شاهد این میزان اثرگذاری فوری آنها بر اجتماع خویش نباشیم.

وی از مسؤولان نیز خواست تا با مردم در زمینه مسائل مختلف به طور مستمر گفت‌وگو کنند و باب اطلاع رسانی از طریق رسانه‌ها را باز نگه دارند و اعتماد را در جامعه تقویت کنند تا بتوان از رهگذر اطلاع رسانی شفاف و صریح داخلی، بر جوسازی‌های دشمنان غلبه کرد و جامعه را به سمت مطالبات حقیقی پیش برد.

پایان پیام/

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول