اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دانشگاه

استاد دانشگاه تربیت مدرس: دشمنان به دنبال چند قطبی کردن مردم هستند

عضو هیأت علمی دانشگاه تربیت مدرس گفت: دشمنان به دنبال چند قطبی کردن مردم هستند.

استاد دانشگاه تربیت مدرس: دشمنان به دنبال چند قطبی کردن مردم هستند

حسن مسلمی نایینی عضو هیأت علمی دانشگاه تربیت مدرس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، گفت: دولت جدید از زمان روی کار آمدن دست به کارهای جدی برای مقابله با گرانی‌ها و فشارهای اقتصادی زده که این مسأله به مذاق دشمنان خوش نیامد و دشمنان هر کاری کردند، نتوانستند علیه اقدامات دولت کاری کنند و از این بابت ناراحت بودند که فوت مرحومه امینی را بهانه قرار دادند برای دستیابی به اهدافشان، به طوریکه در یک زمان مخالفان داخلی و خارجی پیام دادند.

* دشمنان به دنبال چند پاره کردن مردم هستند

وی با بیان اینکه دشمنان به دنبال چند پاره کردن مردم هستند، اظهار داشت: دشمنان هرگاه توانستند به دنبال ایجاد چند قطبی میان مردم بودند و از اوایل انقلاب به دنبال اختلاف پراکنی در میان مردم ما بودند تا به انقلاب ضربه بزنند.

مسلمی نایینی عنوان کرد: برخی هم از این اتفاقات سوءاستفاده کرده و اموال عمومی را تخریب کردند که این مسأله واقعا نادرست است.

وی ادامه داد: مدیران فرهنگی و مسوولان کشور نیز در این باره مسوولیت‌هایی دارند، مقام معظم رهبری بارها از ۲۰ سال پیش تاکنون تأکید فرمودند که اجازه دهید هر کسی که انتقاد دارد، بگوید، اما جلوی مناظرات گرفته شد در حالیکه باید در دانشگاه‌ها مناظره برگزار شود، دانشجویان سوالاتشان را بپرسند، مطالعه کنند، از اساتید سوال کنند و فضای بحث باز باشد.

عضو هیأت علمی دانشگاه تربیت مدرس گفت: باید در دانشگاه‌ها بحث‌های مختلف صورت بگیرد، دانشگاه‌ها بهترین مکان برای مباحثه است تا همه در یک جو آرام راجع به مسائل مختلف به مناظره بپردازند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول