اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

توزیع بسته معیشتی و لوازم التحریر به نام شهدا در بافق

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافق گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس 7۰۰ بسته معیشتی و لوازم التحریر و چند سری جهزیه به نام شهدا بین نیازمندان بافقی توزیع شد.

توزیع بسته معیشتی و لوازم التحریر به نام شهدا در بافق

سرهنگ محسن نصیری، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافق در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس از این شهرستان، اظهار کرد: در مجموع برای تهیه این بسته‌های معیشتی بالغ بر شش میلیارد ریال هزینه شده که خیران و بسیجیان بافقی برای نیازمندان جمع آوری کردند.

وی با بیان این‌که بسته‌های معیشتی شامل حبوبات، برنج، روغن، ماکارونی و برخی دیگر از اقلام خوراکی مورد نیاز است، افزود: همچنین برای کمک‌های مومنانه نیز هشت سری جهزیه و ۱۰۰ بسته لوازم التحریر ویژه دانش‌آموزان نیازمند توسط بسیجیان و در پایگاه‌های مقاومت بسیج تهیه و توزیع شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافق گفت: این بسته‌ها و اقلام به همت خیران بافقی و گرو‌های جهادی در پایگاه‌ها و مساجد شهرستان بافق جمع آوری شد.

نصیری خاطرنشان کرد: در راستای لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری جهت کمک به نیازمندان، در مناسبت‌های مختلف، بسیجیان شهرستان بافق، بسته‌های معیشتی را بین خانواده های نیازمند توزیع می‌کنند.

انتهای پیام/ع
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول