اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  احزاب و تشکل ها

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری: برخی دولت‌های همسایه از تجزیه ایران پشتیبانی می‌کنند

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری با بیان اینکه نقشه‌ای توسط استکبار جهانی برای تجزیه ایران کشیده شده و این مساله را در دستورکار خود قرار داده است گفت: دشمنان با پشتیبانی برخی دولت‌های همسایه از کوچک‌ترین حرکت در نقاط مختلف کشور برای تجزیه ایران استفاده می‌کنند.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری: برخی دولت‌های همسایه از تجزیه ایران پشتیبانی می‌کنند

سید کمال سجادی سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، در مورد اهداف تجزیه طلبانه اغتشاشگران گفت: متاسفانه از سال 88 به بعد شاهد بودیم در پروژه‌هایی که علیه نظام جمهوری اسلامی عملی شده است از بعضی اتفاقات داخلی سواستفاده می‌کنند و کل نظام را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به وسیله تظاهرات‌ها، خرابکاری‌ها و... تحت فشار قرار می‌دهند.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری در مورد حوادث اخیر تشریح کرد: این اتفاقات زمانی رخ داد که راهپیمایی اربعین شکل گرفته بود و مردم ایران هم جزو سیل خروشان مسلمانان و شیعیان این حماسه بزرگ و بی‌نظیر بودند، از طرف دیگر در چند وقت اخیر توفیقاتی اعم از عضویت کامل ایران در سازمان همکاری شانگهای و موارد دیگر در سیاست خارجی داشتیم، بر همین اساس دشمنان مترصد فرصتی بودند و این مساله تلخی که رخ داد زمینه را برای سوءاستفاده آنها مهیا کرد.

وی با اشاره به اقدامات گروه‌های تروریستی در آشوب های اخیر تشریح کرد: از اقلیم کردستان سازماندهی‌هایی صورت گرفته و از گروهک‌های مثل کومله یا منافقین استفاده کردند و سعی شد چهره مردم کرد را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ خراب کنند و حالت مبارزه با دولت را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به این تحرکاتی بدهند که دشمنان سردمدار آن هستند.

سجادی با بیان اینکه نقشه‌ای توسط استکبار جهانی برای تجزیه ایران کشیده شده و این مساله را در دستورکار خود قرار داده است تصریح کرد: با پشتیبانی برخی دولت‌های همسایه از کوچک‌ترین حرکت در نقاط مختلف کشور برای تجزیه ایران استفاده می‌کنند و این مساله کاملا مشخص و محسوس است، مشهود است که عده‌ای می‌خواهند در کشور آشوب و فتنه ایجاد کنند و از قومیت‌ها که جزء لاینفک ملت ایران محسوب می‌شوند استفاده کنند و انسجام ملی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ هدف قرار دهند. بنابراین برای رسیدن به اهدافشان از حوادثی که اتفاق می‌افتد سوءاستفاده می‌کنند.

وی گفت: دشمنان افرادی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ برای پیاده کردن اهدافشان تعلیم داده‌اند؛ تا جایی که حتی رسانه‌های غربی نوع درگیری پلیس و مردم، کشته‌سازی و سایر مسائل را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به مخاطبان آموزش می دهند. البته غافل از اینکه این نظام بیش از 40 سال انواع و اقسام جنگ و فتنه‌های مختلف را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ پشت سر گذاشته است و روش‌های مقابله با دشمنان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ می‌داند.

سجادی افزود: از طرف دیگر این نظام مردمی است و مردم منتظر بودند تا ببینند فتنه گران چه می‌کنند و در نهایت همانند 9 دی در استان‌های مختلف به صحنه آمدند و از نظام دفاع کردند. 

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری خاطر نشان کرد: تجزیه‌طلبی یکی از اهداف شوم دشمنان است که متاسفانه برخی عناصر فتنه‌گر داخلی و حتی برخی همسایگان نیز کمک می‌کنند تا به این مسئله دامن بزنند اما با رهبری هوشمند و خردمندی که داریم و همچنین ملت ایران که حامی نظام هستند و از آن حمایت می‌کنند با وجود ایجاد زحمت برای نظام، موفق نخواهند شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول