اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

واعظ آشتیانی: دنبال کنندگان تعلیق ورزش ایران نمی‌توانند دلسوز ما باشند/ معاندین راست بگویند باید شک کنیم

مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال گفت: افرادی که دنبال تعلیق ورزش ما بوده‌اند به هیچ وجه نمی‌توانند دلسوز باشند.

واعظ آشتیانی: دنبال کنندگان تعلیق ورزش ایران نمی‌توانند دلسوز ما باشند/ معاندین راست بگویند باید شک کنیم

امیر رضا واعظ آشتیانی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درمورد تلاش رسانه‌های معاند و ضد انقلاب برای ایجاد دودستگی در کشور و متعاقب آن اردوی تیم ملی فوتبال با توجه به مسائل اخیر جامعه، اظهار داشت: تکلیف این رسانه‌ها روشن است. همیشه با نظام مقدس جمهوری اسلامی عناد داشته‌اند و جوسازی و دروغ پردازی‌های اخیرشان هم جدید نیست. یعنی اگر روزی راست بگویند باید به حرف‌شان شک کرد. دروغ پراکنی جزء ذات این دسته از رسانه‌ها است.

وی افزود: رسانه‌هایی مثل ایران اینترنشنال،  VOA دوست نیستند. اصلا نباید درموردشان حرف زد. این‌ها همان‌هایی هستند که تعلیق ورزش ایران را دنبال می‌کردند و به همین دلیل نمی‌توانند دلسوز ما باشند. اگر بهترین کار را هم انجام بدهیم، گروه‌های مخالف نظام، ایرادها و نواقصی که در ذهن ناقص‌شان هست، مطرح می‌کنند. داستان ما با این رسانه‌ها مانند ملا نصرالدین، پسرش و چهارپایش شده است. هر کاری بکنیم، ایراد می‌گیرند.

مدیرعامل اسبق استقلال عنوان کرد: اسم معاند معلوم است و نباید انتظار داشت آنها دنبال دودستگی و نفاق نباشند. شک نکنید اگر تیم ملی ما در جام جهانی از گروهش صعود کند به دلیل همین عناد داشتن، هیچ تمجیدی نمی‌کنند. اگر صعود نکند یا با سه باخت حذف شود، هم بزرگ‌نمایی کرده و  این موضوع را به همه چیز و همه جا وصل می‌کنند. معاند، معاند است و اصلا نباید به نظراتش اهمیت داد زیرا نظرشان، نظر نیست. خط باطلی را برای خود تعریف کرده و با گرفتن جیره و مواجب حرف خودشان را می‌زنند.

واعظ آشتیانی ادامه داد: ما باید یاد بگیریم اردوی تیم‌های ملی خود را به شکلی اداره و مدیریت کنیم که این رسانه‌ها نتوانند دست به حاشیه‌سازی بزنند. یکی از هنرهای مدیریت، این است که در شرایط بحرانی مدیریت کنیم. اداره یک مجموعه در وضعیت عادی کار  شاقی نیست. مهم‌ این است در شرایط بحرانی که هجمه‌های رسانه‌ای مخربی علیه دشمنان کشور وجود دارد، چگونه بتوانیم مدیریت کنیم. بلد بودن چگونگی مدیریت بحران یک موضوع مهم است که نباید از آن غافل شد.

مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: برخی به دلیل هیجان زدگی و جوانی تحت تاثیر قرار می‌گیرند اما باید این جوانی را مدیریت کرد. هیچ جا گفته نشده که انسان جایز الخطا است بلکه ممکن الخطا است و به همین دلیل ما می‌توانیم با استفاده از گفتمان بسیار اثربخش و مدیریت کارآمد، مدیریت کنیم. خط دشمن که مشخص است. وزیر ورزش ما و عواملی که در کنارش هستند، باید قدرت تجزیه و تحلیل همه مسائل را داشته باشند. وقتی حرف از سیاست‌مداری می‌زنیم منظور ما این نیست که حتما یک فرد سیاسی کار، وزیر ورزش باشد بلکه باید قبول کنیم بخشی از ورزش کشورمان تحت تاثیر همین مسائل است و باید همه جوانب کار را در نظر گرفت.

وی تصریح کرد: باید از نیروهای کارآمد، قوی، متعهد، متخصص، مدبر در حوزه‌های مختلف استفاده کنیم. ورزش زیر شاخه فرهنگ است و پتانسیل بسیار بزرگی در حوزه فرهنگی دارد. تا حدی از این موضوع غفلت کرده و فقط به برد و باخت نگاه می‌کنیم. دنبال نتیجه گرایی هستیم و خودمان را از بخش‌های دیگری که می‌توانیم از طریق ورزش از آنها بهره ببریم، فارغ کرده‌‌ایم. به همین دلیل چنین اتفاقاتی را شاهد هستیم. 

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول