اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

مردم آگاه و بصیر توطئه دشمنان را در حوادث اخیر خنثی کردند

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: مردم ما می‌دانند جریان اخیر هم یکی از توطئه‌های دشمنان انقلاب بوده که نقش بر آب شد و به برکت خون شهدا، آثار خون شهدا بیش از نیم قرن از انقلاب حمایت کرده و کمک می‌کند این انقلاب را به صاحب اصلی انقلاب برسانیم.

مردم آگاه و بصیر توطئه دشمنان را در حوادث اخیر خنثی کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، سردار قاسم قریشی عصر امروز در یادواره شهدای جامعه کارگری و کارفرمایی استان مازندران با محوریت شهید شاخص جامعه کارگری کشور شهید نوروز علی یزدانخواه که با حضور آیت الله معلمی عضو مجلس خبرگان رهبری ، سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا، مسئولان استانی و شهرستانی و خانواده معظم شهید یزدانخواده برگزار شد با بیان اینکه هفته دفاع مقدس، هفته حماسه و دلاورمردی‌ها است، اظهار کرد: مردم غیور مازندران مفتخرند از شکل‌گیری حکومت شیعی در دفاع از ولایت به‌عنوان محب ولایت و همواره در دفاع از انقلاب و مبارزه با طاغوت نقش برجسته داشتند.

وی افزود: همه ملت ایران چه در مبارزه با رژیم ستم‌شاهی و چه در مقابله با گروهک‌های تجزیه طلب، کمونیستی و منافقان و به‌ویژه در هشت سال دفاع مقدس و دفاع از حرم در همه عرصه‌ها حضور حماسی داشتند.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد: از ویژگی‌های این ایستادگی و مقاومت حضور همه اقشار از دانش‌آموز، دانشجو،کشاورز، کارگر، معلم، ورزشکار و سایر در همه عرصه‌های باید حضور پیدا می‌کردند نقش‌آفرین بودند.

قریشی بیان کرد: این مراسم برای این برگزار شده که از،مردان باغیرتی یاد کنیم که با عزت، آسایش و همه لذت‌های دنیوی و مادی را از خود گرفتند تا ایرانی در امنیت و آسایش باشد و گردوغبار و سختی بر مردم ما چیره نشود و شیطان‌صفتان پایشان به خاک پای ایران اسلامی نرسد و آنچه  بر سر کشورهای عراق، لیبی، افغانستان، یمن و امثال آن طی سالیان متمادی آمده، بر سر ایران نیاید.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب گرامیداشت یاد و خاطره شهدا را کمتر از شهادت نمی‌داند، افزود:  مقام شهدا بسیار والاست چراکه جانشان را تقدیم کردند تا ملت و مردم و دین ما در امان باشند وبزرگ‌ترین امر به معروف یعنی دفاع از انقلاب را به انجام رساندند و دستاورد بزرگی بوده است.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: برای ما بسیار جانکاه و دردناک است که بهترین گل‌های این سرزمین را از دست دادیم ولی بسیار شیرین است که بهترین دستاورد حفظ انقلاب و ایران از دست همه دشمنان است.

قریشی با تاکید بر اینکه شهیدان همه هستی خود را فدا کردند تا ایران حفظ شود، خاطرنشان کرد: رهبر حزب بعث اعلام کرد من برآنم تا حکومت امویان و عباسیان را زنده کنم همان ادعایی که داعشی‌ها مزدوران آمریکا و انگلیس و منافقان کردند و باید گفت ایران باتوجه به این همه دشمنی‌ها از بین می‌رفت.

وی با بیان اینکه شهدا به ما درس اعتماد به نفس، خودباوری، خوداتکایی و اثبات شعار ما می‌توانیم دادند، اظهار کرد:  ما باید از دستاورد شهدا سخن بگوییم؛ چراکه به‌دلیل فضاسازی دشمن و اینکه غرق در خود حادثه هستیم از سیر وقایع غفلت می‌کنیم.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اعلام اینکه در عرصه سیاسی انقلاب اسلامی بزرگترین ضربه را بر پیکر گفتمان تروریستی و امپریالیسمی در دنیا وارد کرد، افزود: انقلاب اسلامی با پیروزی به گفتمانی در دنیا پایان داد که دنیا را بین خود تقسیم کرده بودند، شاید ریشه اصلی عداوت جهانی چه در شرق و غرب به همین مساله برمی‌گردد.

وی اضافه کرد: کشوری که رژیم وابسته و مستبد پهلوی توسط انگلیسی‌ها روی کار آمده بود و با حمایت انگلیسی‌ها و آمریکایی‌ها به حیات خود ادامه می‌داد و هیچ یک از تصمیمات دربار بدون اجازه‌اش گرفته نمی‌شد حکومتی برپا شد که در مقابل قدرت‌های جهانی ایستادگی کرد و توانست حرف جدیدی را به دنیا نشان دهد.

قریشی ادامه داد: تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی دنیا بین دوقدرت جهانی تقسیم شده بود ولی انقلاب اسلامی در این مسیر الگویی خوبی را به نمایش گذاشت.

وی درباره اقدامات بهداشتی و درمانی، اظهار کرد: قبل از پیروزی انقلاب از لحاظ دارو و درمان صد درصد وابسته بودیم حتی ازنظرپزشک و نیازهای پزشکی نه تنها در روستاهای دورافتاده بلکه در مرکز کشور پرستاران و پزشکان بنگلادشی و پاکستانی مردم ما را درمان می‌کردند و از جهت دارو داروهای غربی در حداقل ممکن در اختیار مردم قرار می‌گرفت چه برسد به اینکه جراحی‌های تخصصی و داروهای پیشرفته در اختیار مردم قرار گیرد.

وی یادآور شد: امروز پیشرفته‌ترین جراحی‌های قلب و پیوندهای کبد و کلیه در کشور انجام می‌شود و ایران جز کشورهای رتبه‌های بالا قرار دارد.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه بیش از ۹۷ درصد داروی موردنیاز در داخل کشور تهیه می‌شود، اظهار کرد: شاهد برجسته ما اجرای طرح شهید سلیمانی و طرح مقابله با کرونا بوده است که کشور ما جز محدود کشورهایی بود توانست واکسن ضدکرونا را تولید کند و در مقابل دشمن حرفی برای گفتن داشته باشد.

قریشی در ارتباط با بحث علمی و فناوری، اظهار کرد: قبل از پیروزی انقلاب حتی دکل‌ها و سیلوهای گندم توسط دشمنان ساخته می‌شد و ایران قادر به ساخت یک پل هم نبود.

وی یادآور شد: در ساخت پالایشگاه از،چنان عقب‌افتادگی برخوردار بودیم ولی امروز به برکت انقلاب پالایشگاه‌های متعددی در مناطق مختلف کشور داریم.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اعلام اینکه پیشرفته‌ترین و مدرن‌ترین سدها و پل‌ها توسط متخصصان ایرانی ساخته می‌شود، اظهار کرد: اگر دیروز قادر نبودیم حتی دکل‌های برق را نصب کنیم و حتی سیلوهای گندم را بسازیم امروز پیشرفته‌ترین پل‌ها را می‌سازیم به‌گونه‌ای مورد تحیر و تعجب دنیا می‌شود.

قریشی بیان کرد: در زمینه هوا فضا پیشرفته‌ترین ماهواره‌ها، پهپادها، موشک‌ها داریم که نماد قدرت نمایی ایران اسلامی را فراهم ساخت‌

وی در بحث نظامی، گفت: در زمان پهلوی بخش‌هایی از ایران اسلامی آن هم با تشر انگلیسی‌ها از ایران خارج می‌شود که علاوه بر قراردادهای ننگین زمینه واگذاری مناطق مختلف کشور فراهم شد.

جانشین  رئیس سازمان بسیج مستضعفین اظهار کرد: لحظه‌ای در مقابل هجوم متفقین مقابله نکردند که موجب از بین رفتن عزت ایران شده و ذلت و خفت را برای کشور فراهم آورد.

قریشی بیان کرد: دوران شاهنشاهی را اگر با هشت سال دفاع مقدس که دستاورد شهدا است، مقایسه کنیم می‌بینیم ادعای دشمنان نابودی کشور بود و این موضوع در تمامی اسناد و مدارک سران بعث حضور در تهران و تجزیه ایران بود، آمده است.

قریشی با اعلام اینکه بیش از ۱۸ کشور دنیا در ساخت سلاح شیمیایی میکروبی به عراق کمک کردند، تصریح کرد: ایران در سطحی از تحریم قرار داشت که حتی سیم خاردار به کشورمان نمی‌فروختند ولی عراق مجهز به سلاح روز دنیا بود.

وی یادآور شد: دشمنان خبیث درطول جنگ درحال مهلک‌ کردن سلاح شیمیایی بودند ولی باوجود اینکه قدرت جهانی در مقابل کشور ما قرار گرفت کشور ما از چنان قدرتمندی برخوردار شد و به برکت شهدا آن را بکار گرفت که برای اولین بار ایران وارد جنگی شد کشور ما حتی یک وجب از خاک کشور را از،دست نداد و پیروز میدان شد.

وی یادآور شد: بیش از نیم قرن گذشته چه در جنگ چه در تهدیدات نظامی چه تحریم با همین الگو توانستیم در مقابل دشمن بایستیم و دشمن از همه حربه‌ها و توانمندی‌ها ناکام بیرون آمد.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد: آخرین حربه دشمن علاوه بر جنگ فرهنگی تحریم همه جانبه کشنده بود که با تدابیر رهبری و استقامت مردم دیدیم که دشمن بر آن هم اعلام شکست کرد و اعلام کرد ما در مقابل تحریم همه جانبه و فلج‌کننده شکست خوردیم ترامپ دیوانه با آن برداشت‌هایی که ایران را به زانو درآورد در این زمینه شکست خورد و ملت ما به سمتی رفت که دولت بعدی آمریکا پای کنار آمدن با ایران اسلامی آمد.

قریشی گفت: اگر امروز هم اگر بخواهیم در همان مسیر ادامه دهیم باید با هوشیاری و قدرت به مسیرمان ادامه دهیم.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه  دشمن دید با روی کار آمدن دولتی که خطش با رهبری و همدلی‌‌اش با مردم بیشتر بوده و منسجم و قدرتمند در مقابل آمریکایی‌ها ایستاده است، افزود؛ پیام‌های امریکایی‌ها حاکی از عقب‌نشینی آنان بود که باتوجه به شرایط ما در مذاکرات با اتحاد با گروهک‌ها، ضدانقلاب‌ها فراهم کردند به دنبال فرصت دیگری برای ضربه زدن به انقلاب بودند و فشار دیگری به انقلاب وارد کند.

وی افزود: تمامی رسانه‌های غربی تمام توان‌شان را آوردند تا از این احساسات برای چنددستگی، انشقاق و ضربه زدن به انقلاب اسلامی پای کار آوردند و گروهک‌های مختلف و تجزیه‌طلبان وارد کار شدند.

قریشی گفت: مردم ما می‌دانند این جریان هم یکی از توطئه‌های دشمنان انقلاب بوده که نقش بر آب شد و به برکت خون شهدا، آثار خون شهدا بیش از نیم قرن از انقلاب حمایت کرده و کمک می‌کند این انقلاب را به صاحب اصلی انقلاب برسانیم.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول