اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

پرچم‌دار کاروان ایران در پارالمپیک ریو: سلبریتی‌ها جان مردم را به بازی گرفتند/ قلب همه مردم از توهین به مقدسات جریحه‌دار شد

پرچم‌دار کاروان ایران در مسابقات پارالمپیک ریو با اشاره به حوادث اخیر در کشور گفت: نباید مسؤولان امنیتی ما اجازه دهند سلبریتی‌های خائن وطن‌فروش که جان مردم را به بازی گرفتند، در همه مسائل ریز و درشت فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی ورود کرده و اظهارنظر کنند.

پرچم‌دار کاروان ایران در پارالمپیک ریو: سلبریتی‌ها جان مردم را به بازی گرفتند/ قلب همه مردم از توهین به مقدسات جریحه‌دار شد

عشرت کردستانی پرچمدار کاروان ایران در مسابقات پارالمپیک ریو در گفت‌وگو با خبرنگار فارس پیرامون اتفاقات اخیر در کشور اظهار کرد:  دشمنان ما دنبال بهانه بودند و آن‌قدر پست و زبون و حقیربودند که در حقیقت به این بهانه واهی به خانم امینی هم توهین کردند و او را دستاویز قرار دادند تا به اهداف خود برسند.

وی عنوان کرد: جمهوری اسلامی ۴۲ ساله شده و هربار به لطف خدا دشمنان با این توطئه‌های توخالی، خوار و پست ‌بودن خود را بیشتر از پیش به رخ دنیا کشیده و بازیچه و ملعبه دنیا می‌شوند.

این ورزشکار ادامه داد: مردم کشور ما ثابت کردند بصیرت و شناخت کافی دارند و کاملا در جریان ماجراها هستند و علیرغم مشکلات اقتصادی و فشارهایی که از جانب همین دشمنان دارند، با حمایت قاطع خود و شرکت در راهپیمایی فتنه‌شکن، عزت و شکوه مضاعفی برای انقلاب ما به ارمغان آوردند و این قصه‌ها حکایت «عدو شود سبب خیر، اگر خدا خواهد» و «ومکرو و مکرالله و الله خیر الماکرین» است و غیر از این نیست.

وی تصریح کرد: حمایت در دل آرامش و آسایش هنر نیست، بلکه ملت ایران همواره در سختی‌ها و فتنه‌ها به میدان آمدند و انقلاب و خون شهدا را حمایت کردند.

کردستانی خاطرنشان کرد: دشمن هنوز انقلاب و مردم ما و آرمان‌های عمیق و اصیل جمهوری اسلامی ایران را نشناخته است. قلب همه مردم ایران و مسلمانان از توهین به قرآن و شهدا جریحه‌دار شد، اما آرمان‌های انقلاب، شهدا و مقدسات، دریایی از ابهت و شکوه هستند که این قطره‌های ناچیز دشمن نمی‌تواند به ساخت مقدس این دریا ذره‌ای اثرگذار باشد.

عضو تیم ملی والیبال نشسته بانوان کشور با ذکر این مطلب که اما مسؤولان کشور ما باید یک‌بار برای همیشه راه را برای جولان فتنه‌گران ببندند، اضافه کرد: طی چند سالی فضای مجازی کاملا رها شد و دشمن هم می‌داند برنامه‌ریزی‌های خود را از طریق فضای مجازی پیش ببرد و مهره‌چینی‌های خود را از قبل انجام داده بود و اکثر کسانی که نادانسته فریب سلبریتی‌های خائن را خوردند از ناحیه فضای مجازی بود.

کردستانی با بیان اینکه الان بهترین فرصت برای اجرای طرح صیانت از فضای مجازی است، اظهار داشت: نباید مسؤولان امنیتی ما اجازه دهند سلبریتی‌ها در همه مسائل ریز و درشت فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی ورود کرده و اظهارنظر کنند. این‌ آدم‌های خائن وطن‌فروش از مال ممکلت و عشق و محبتی که مردم نسبت به آنها داشتند سوءاستفاده کردند و جان مردم را به بازی گرفتند.

وی گفت: این‌ها فتنه‌های آخرالزمانی است که خیلی‌ها ذات و ماهیت کثیف خود را به دنیا نشان می‌دهند و کم‌کم به زباله‌دانی می‌پیوندند.

انتهای پیام/۸۰۰۱۶/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول