اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

منش ایرانی تجزیه طلبی را بر نمی‌تابد/ سلبریتی‌ها از جیب بیت المال تیشه به ریشه کشور زدند

فعال رسانه‌ای و فرهنگی جنوب شرق کشور گفت: منش ایرانی در گذر تاریخ 7هزار ساله خویش هرگز تجزیه را بر نتابیده است.

منش ایرانی تجزیه طلبی را بر نمی‌تابد/ سلبریتی‌ها از جیب بیت المال تیشه به ریشه کشور زدند

محمد دیمه کار فعال فرهنگی و رسانه‌ای حوزه جنوب شرق کشور عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار کرد: سلبریتی‌هایی که دست در جیب بیت المال داشته و در تمامی این سال‌ها با ارتزاق از بیت المال و از طریق صدا و سیما به جایگاهی رسیدند، امروز بزرگ‌ترین ضربه را به جوانان و نوجوانان و امنیت کشور زدند و با ناپختگی باعث تحریک جامعه شدند.

وی عنوان کرد: تاریخ این کشور گواهی می‌دهد که ایران همواره در مسیر رشد و تعالی و توسعه بوده است و دشمنان تنها در شرایطی توانسته‌اند گوشه‌ای از این سرزمین را از خاک مادری آن جدا کنند که با ایجاد فتنه میان مردم، وحدت و یکپارچگی آنان را هدف بگیرند و امروز ملت ایران در یک امتحان بزرگ قرار دارد که با تمامیت ارضی خویش که منشأ امنیت و ثبات است، چگونه رفتار کند؟

این فعال فرهنگی و رسانه‌ای جنوب شرق کشور ادامه داد: ایران و ایرانی هرگز تجزیه را بر نمی‌تابد اما پشت پرده این دسیسه‌های اخیر، تجزیه ایران قرار دارد و این خطی است که صف اعتراض را از اغتشاش جدا می‌کند و باید در برابر آن هوشیار بود.

دیمه کار همچنین با یادآوری این که نکته عرصه فرهنگی کشور نباید نسبت به تحولات بزرگ تاریخی پیرامونی ایران منفعل عمل کند، تصریح کرد: ما ملت پیشرونده و تاریخ سازی هستیم و مسؤولان فرهنگی کشور باید با دقت تحولات پیش رو را با استفاده از نخبگان رصد کرده و متناسب با آن برنامه ریزی و کادرسازی کنند تا دشمن به راحتی نتواند با فشار بر فعالان فرهنگی و اهالی هنر، جوسازی کند.

وی گفت: بیان اعتراضات مورد سوء استفاده فرقه گرایان قرار گرفت اما مردم ایران آگاه‌تر از آن هستند که اجازه نفوذ به غیر را بدهند.

پایان پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول